SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 39 min 30 sec extra voor de papieren newsbrands in UK

Zaterdag 11 Februari 2017


Recent onderzoek aan de andere kant van het Kanaal werpt een originele blik op de het lezen van de dagbladpers. Terwijl de penetratie van papier versus online een soortgelijk niveau bereikt, bestaat er toch nog steeds een fundamenteel onevenwicht in de diepte van de consumptie. Het onderzoek stelt vast dat de Britse nationale kranten hun online lezers gemiddeld 30 seconden per dag bezighouden, terwijl de papieren kranten hun lezers gemiddeld 40 minuten vasthouden.
 
Als we een onderscheid maken tussen de papieren editie, mobiele toegang en PC, blijft papier nog altijd het populairst, met bijna 89%, gevolgd door mobile (7,5%) en PC (4%). Voor België kunnen we deze cijfers momenteel onmogelijk doortrekken, maar ze zijn in elk geval bijzonder opvallend!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier