METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 39 min 30 sec extra voor de papieren newsbrands in UK

Zaterdag 11 Februari 2017


Recent onderzoek aan de andere kant van het Kanaal werpt een originele blik op de het lezen van de dagbladpers. Terwijl de penetratie van papier versus online een soortgelijk niveau bereikt, bestaat er toch nog steeds een fundamenteel onevenwicht in de diepte van de consumptie. Het onderzoek stelt vast dat de Britse nationale kranten hun online lezers gemiddeld 30 seconden per dag bezighouden, terwijl de papieren kranten hun lezers gemiddeld 40 minuten vasthouden.
 
Als we een onderscheid maken tussen de papieren editie, mobiele toegang en PC, blijft papier nog altijd het populairst, met bijna 89%, gevolgd door mobile (7,5%) en PC (4%). Voor België kunnen we deze cijfers momenteel onmogelijk doortrekken, maar ze zijn in elk geval bijzonder opvallend!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier