SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: 39 min 30 sec extra voor de papieren newsbrands in UK

Zaterdag 11 Februari 2017


Recent onderzoek aan de andere kant van het Kanaal werpt een originele blik op de het lezen van de dagbladpers. Terwijl de penetratie van papier versus online een soortgelijk niveau bereikt, bestaat er toch nog steeds een fundamenteel onevenwicht in de diepte van de consumptie. Het onderzoek stelt vast dat de Britse nationale kranten hun online lezers gemiddeld 30 seconden per dag bezighouden, terwijl de papieren kranten hun lezers gemiddeld 40 minuten vasthouden.
 
Als we een onderscheid maken tussen de papieren editie, mobiele toegang en PC, blijft papier nog altijd het populairst, met bijna 89%, gevolgd door mobile (7,5%) en PC (4%). Voor België kunnen we deze cijfers momenteel onmogelijk doortrekken, maar ze zijn in elk geval bijzonder opvallend!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier