SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Televisie als sociaal medium

Zaterdag 11 Februari 2017


Sinds 2013 omvat de officiële currency van CIM TV het live bereik van de gasten. Sinds begin dit jaar wordt dit bereik ook gemeten voor time shift viewing. Deze toevoeging heeft weliswaar slechts weinig impact op het uiteindelijke bereikvolume, maar biedt ons wel de kans om terug te komen op dit ‘sociale’ bereikaandeel.
 
De formule is met stip de populairste bij kinderen en pubers; zij vertegenwoordigen een proportie van minstens 12% van het Live+7 bereik van het televisietotaal (TTV). Verder is de guest viewing veel belangrijker in het zuiden dan in het noorden, wat ook de geobserveerde bevolkingsgroep is. Er is een verschil in volume, maar de trend is wel dezelfde: in beide gevallen gaat het om jonge, upscale mannelijke doelgroepen. Dat heeft ongetwijfeld iets te maken met voetbal.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier