SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: een voorsmaakje van de nieuwe persbereikstudie voor België?

Zaterdag 4 Februari 2017


De ACPM is het comité dat instaat voor de meting van het persbereik in Frankrijk. Net zoals bij ons analyseert het al geruime tijd het lezen van de persmerken op verschillende platformen. Volgens de recentste gegevens van ACPM 2016 ziet de opsplitsing van de gebruikers van een gemiddeld persmerk in Frankrijk eruit als volgt: 40% is uitsluitend digital en 45% exclusief papier, met een minderheid die beide combineert.
Als we naar de leessessies bij onze zuiderburen kijken, blijkt het overwegende aandeel van digital (53%) ten opzichte van papier. De smartphone neemt een paradoxale positie in: 15% exclusieve gebruikers, maar slechts 10% van de leessessies. Een voorsmaakje van wat de CIM-persbereikstudie 2.0 voor ons in petto heeft. Later dit jaar weten we meer!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier