SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: een voorsmaakje van de nieuwe persbereikstudie voor België?

Zaterdag 4 Februari 2017


De ACPM is het comité dat instaat voor de meting van het persbereik in Frankrijk. Net zoals bij ons analyseert het al geruime tijd het lezen van de persmerken op verschillende platformen. Volgens de recentste gegevens van ACPM 2016 ziet de opsplitsing van de gebruikers van een gemiddeld persmerk in Frankrijk eruit als volgt: 40% is uitsluitend digital en 45% exclusief papier, met een minderheid die beide combineert.
Als we naar de leessessies bij onze zuiderburen kijken, blijkt het overwegende aandeel van digital (53%) ten opzichte van papier. De smartphone neemt een paradoxale positie in: 15% exclusieve gebruikers, maar slechts 10% van de leessessies. Een voorsmaakje van wat de CIM-persbereikstudie 2.0 voor ons in petto heeft. Later dit jaar weten we meer!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier