METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: een voorsmaakje van de nieuwe persbereikstudie voor België?

Zaterdag 4 Februari 2017


De ACPM is het comité dat instaat voor de meting van het persbereik in Frankrijk. Net zoals bij ons analyseert het al geruime tijd het lezen van de persmerken op verschillende platformen. Volgens de recentste gegevens van ACPM 2016 ziet de opsplitsing van de gebruikers van een gemiddeld persmerk in Frankrijk eruit als volgt: 40% is uitsluitend digital en 45% exclusief papier, met een minderheid die beide combineert.
Als we naar de leessessies bij onze zuiderburen kijken, blijkt het overwegende aandeel van digital (53%) ten opzichte van papier. De smartphone neemt een paradoxale positie in: 15% exclusieve gebruikers, maar slechts 10% van de leessessies. Een voorsmaakje van wat de CIM-persbereikstudie 2.0 voor ons in petto heeft. Later dit jaar weten we meer!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier