SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: een voorsmaakje van de nieuwe persbereikstudie voor België?

Zaterdag 4 Februari 2017


De ACPM is het comité dat instaat voor de meting van het persbereik in Frankrijk. Net zoals bij ons analyseert het al geruime tijd het lezen van de persmerken op verschillende platformen. Volgens de recentste gegevens van ACPM 2016 ziet de opsplitsing van de gebruikers van een gemiddeld persmerk in Frankrijk eruit als volgt: 40% is uitsluitend digital en 45% exclusief papier, met een minderheid die beide combineert.
Als we naar de leessessies bij onze zuiderburen kijken, blijkt het overwegende aandeel van digital (53%) ten opzichte van papier. De smartphone neemt een paradoxale positie in: 15% exclusieve gebruikers, maar slechts 10% van de leessessies. Een voorsmaakje van wat de CIM-persbereikstudie 2.0 voor ons in petto heeft. Later dit jaar weten we meer!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier