SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: een voorsmaakje van de nieuwe persbereikstudie voor België?

Zaterdag 4 Februari 2017


De ACPM is het comité dat instaat voor de meting van het persbereik in Frankrijk. Net zoals bij ons analyseert het al geruime tijd het lezen van de persmerken op verschillende platformen. Volgens de recentste gegevens van ACPM 2016 ziet de opsplitsing van de gebruikers van een gemiddeld persmerk in Frankrijk eruit als volgt: 40% is uitsluitend digital en 45% exclusief papier, met een minderheid die beide combineert.
Als we naar de leessessies bij onze zuiderburen kijken, blijkt het overwegende aandeel van digital (53%) ten opzichte van papier. De smartphone neemt een paradoxale positie in: 15% exclusieve gebruikers, maar slechts 10% van de leessessies. Een voorsmaakje van wat de CIM-persbereikstudie 2.0 voor ons in petto heeft. Later dit jaar weten we meer!



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Karolien Vanhelden (THoM):

Karolien Vanhelden (THoM): "Het is niet meer mobile first, maar machine learning first."



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier