SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Qmusic belt Belgische marketeers voor The Band

Zondag 22 Januari 2017


Om het nieuwe VTM-programma The Band te presenteren aan adverteerders, bedacht en creëerde Medialaan Box een originele actie. Qmusic-dj Jolien Roets belde verschillende adverteerders en mediaspecialisten, zogezegd live op de radio. Met een excuus van een verkeerd toegekomen sms’je, kreeg ze verschillende marketeers aan de lijn. En “nu ze toch op de radio waren”, vroeg ze maar meteen wat zij van het nieuwe VTM-programma The Band vonden.

Elke gebelde marketeer was meteen enthousiast over de auditietape die Jolien hen liet horen en over het potentieel van het programma. Een filmpje van de telefoongesprekken is ondertussen verstuurd naar alle adverteerders met de boodschap ‘Het enthousiasme voor The Band is groot. Mis deze kans voor je merk niet’.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier