SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Qmusic belt Belgische marketeers voor The Band

Zondag 22 Januari 2017


Om het nieuwe VTM-programma The Band te presenteren aan adverteerders, bedacht en creëerde Medialaan Box een originele actie. Qmusic-dj Jolien Roets belde verschillende adverteerders en mediaspecialisten, zogezegd live op de radio. Met een excuus van een verkeerd toegekomen sms’je, kreeg ze verschillende marketeers aan de lijn. En “nu ze toch op de radio waren”, vroeg ze maar meteen wat zij van het nieuwe VTM-programma The Band vonden.

Elke gebelde marketeer was meteen enthousiast over de auditietape die Jolien hen liet horen en over het potentieel van het programma. Een filmpje van de telefoongesprekken is ondertussen verstuurd naar alle adverteerders met de boodschap ‘Het enthousiasme voor The Band is groot. Mis deze kans voor je merk niet’.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier