SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Qmusic belt Belgische marketeers voor The Band

Zondag 22 Januari 2017


Om het nieuwe VTM-programma The Band te presenteren aan adverteerders, bedacht en creëerde Medialaan Box een originele actie. Qmusic-dj Jolien Roets belde verschillende adverteerders en mediaspecialisten, zogezegd live op de radio. Met een excuus van een verkeerd toegekomen sms’je, kreeg ze verschillende marketeers aan de lijn. En “nu ze toch op de radio waren”, vroeg ze maar meteen wat zij van het nieuwe VTM-programma The Band vonden.

Elke gebelde marketeer was meteen enthousiast over de auditietape die Jolien hen liet horen en over het potentieel van het programma. Een filmpje van de telefoongesprekken is ondertussen verstuurd naar alle adverteerders met de boodschap ‘Het enthousiasme voor The Band is groot. Mis deze kans voor je merk niet’.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS


INTERVIEW

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)

Het belang van gedeelde middelen en ideatie volgens Thierry Hugot (Rossel)



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier