SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Belgen stoppen steeds vaker de tijd (van een televisieweek)

Vrijdag 20 Januari 2017


In 2016 steeg het uitgesteld kijken (TSV) explosief, met een vooruitgang van ongeveer 50% in het noorden en in het zuiden. Dat is een neveneffect van de televisiekijkers die deze technologie nu duidelijk beheersen en er ook het nut van inzien. Ook de alsmaar beter presterende hardware ter beschikking van de operatoren speelt een rol. TSV zou in 2016 gemiddeld meer dan 16% van het totale channelbereik van de Nederlandstalige 18-54-jarigen vertegenwoordigen en bijna 12% bij de Franstaligen van dezelfde leeftijd.
 
Het gros van het uitgesteld bereik vindt plaats tussen 1 en 7 dagen na uitzending in het noorden, maar meestal de dag zelf in het zuiden.
 
Meer details vind je hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier