SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Belgen stoppen steeds vaker de tijd (van een televisieweek)

Vrijdag 20 Januari 2017


In 2016 steeg het uitgesteld kijken (TSV) explosief, met een vooruitgang van ongeveer 50% in het noorden en in het zuiden. Dat is een neveneffect van de televisiekijkers die deze technologie nu duidelijk beheersen en er ook het nut van inzien. Ook de alsmaar beter presterende hardware ter beschikking van de operatoren speelt een rol. TSV zou in 2016 gemiddeld meer dan 16% van het totale channelbereik van de Nederlandstalige 18-54-jarigen vertegenwoordigen en bijna 12% bij de Franstaligen van dezelfde leeftijd.
 
Het gros van het uitgesteld bereik vindt plaats tussen 1 en 7 dagen na uitzending in het noorden, maar meestal de dag zelf in het zuiden.
 
Meer details vind je hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Mark Tungate:

Mark Tungate: "Er bestaat geen enkele andere prijs zoals de Epica Awards"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier