SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Belgen stoppen steeds vaker de tijd (van een televisieweek)

Vrijdag 20 Januari 2017


In 2016 steeg het uitgesteld kijken (TSV) explosief, met een vooruitgang van ongeveer 50% in het noorden en in het zuiden. Dat is een neveneffect van de televisiekijkers die deze technologie nu duidelijk beheersen en er ook het nut van inzien. Ook de alsmaar beter presterende hardware ter beschikking van de operatoren speelt een rol. TSV zou in 2016 gemiddeld meer dan 16% van het totale channelbereik van de Nederlandstalige 18-54-jarigen vertegenwoordigen en bijna 12% bij de Franstaligen van dezelfde leeftijd.
 
Het gros van het uitgesteld bereik vindt plaats tussen 1 en 7 dagen na uitzending in het noorden, maar meestal de dag zelf in het zuiden.
 
Meer details vind je hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier