SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: Belgen stoppen steeds vaker de tijd (van een televisieweek)

Vrijdag 20 Januari 2017


In 2016 steeg het uitgesteld kijken (TSV) explosief, met een vooruitgang van ongeveer 50% in het noorden en in het zuiden. Dat is een neveneffect van de televisiekijkers die deze technologie nu duidelijk beheersen en er ook het nut van inzien. Ook de alsmaar beter presterende hardware ter beschikking van de operatoren speelt een rol. TSV zou in 2016 gemiddeld meer dan 16% van het totale channelbereik van de Nederlandstalige 18-54-jarigen vertegenwoordigen en bijna 12% bij de Franstaligen van dezelfde leeftijd.
 
Het gros van het uitgesteld bereik vindt plaats tussen 1 en 7 dagen na uitzending in het noorden, maar meestal de dag zelf in het zuiden.
 
Meer details vind je hier.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier