SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken

Woensdag 16 Oktober 2013


Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken
Het mannenmerk Jack & Jones, dat eigendom is van de Deense familiegroep Bestseller, zendt een ambitieuze internationale campagne uit. Die bestaat uit vijf spots die niet onopgemerkt zullen voorbijgaan. ‘Making the cut’, ‘Wool from cool’, ‘Knit with wit’, ‘Sewing it up’ en ‘On the button’. Ze zijn het werk van het Deense bureau &Co en de Deense regisseur Martin Werner, met in de hoofdrol Christopher Walken. De acteur zegt geen woord in een rol die zijn sprekende blik op het lijf geschreven is: hij speelt een mysterieuze, heel coole kleermaker begiftigd met bijzondere krachten. Een van de spots wordt begeleid door het schitterende ‘We Real Cool’ van Nick Cave & The Bad Seeds. De campagne werd niet toevallig ‘Made from cool’ gedoopt. De media zijn in handen van OMD.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier