SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken

Woensdag 16 Oktober 2013


Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken
Het mannenmerk Jack & Jones, dat eigendom is van de Deense familiegroep Bestseller, zendt een ambitieuze internationale campagne uit. Die bestaat uit vijf spots die niet onopgemerkt zullen voorbijgaan. ‘Making the cut’, ‘Wool from cool’, ‘Knit with wit’, ‘Sewing it up’ en ‘On the button’. Ze zijn het werk van het Deense bureau &Co en de Deense regisseur Martin Werner, met in de hoofdrol Christopher Walken. De acteur zegt geen woord in een rol die zijn sprekende blik op het lijf geschreven is: hij speelt een mysterieuze, heel coole kleermaker begiftigd met bijzondere krachten. Een van de spots wordt begeleid door het schitterende ‘We Real Cool’ van Nick Cave & The Bad Seeds. De campagne werd niet toevallig ‘Made from cool’ gedoopt. De media zijn in handen van OMD.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

New Job @ Proximus, volume 3: Digital Content Manager

New Job @ Proximus, volume 3: Digital Content Manager



DOSSIER  



Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier