SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken

Woensdag 16 Oktober 2013


Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken
Het mannenmerk Jack & Jones, dat eigendom is van de Deense familiegroep Bestseller, zendt een ambitieuze internationale campagne uit. Die bestaat uit vijf spots die niet onopgemerkt zullen voorbijgaan. ‘Making the cut’, ‘Wool from cool’, ‘Knit with wit’, ‘Sewing it up’ en ‘On the button’. Ze zijn het werk van het Deense bureau &Co en de Deense regisseur Martin Werner, met in de hoofdrol Christopher Walken. De acteur zegt geen woord in een rol die zijn sprekende blik op het lijf geschreven is: hij speelt een mysterieuze, heel coole kleermaker begiftigd met bijzondere krachten. Een van de spots wordt begeleid door het schitterende ‘We Real Cool’ van Nick Cave & The Bad Seeds. De campagne werd niet toevallig ‘Made from cool’ gedoopt. De media zijn in handen van OMD.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier