SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken

Woensdag 16 Oktober 2013


Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken
Het mannenmerk Jack & Jones, dat eigendom is van de Deense familiegroep Bestseller, zendt een ambitieuze internationale campagne uit. Die bestaat uit vijf spots die niet onopgemerkt zullen voorbijgaan. ‘Making the cut’, ‘Wool from cool’, ‘Knit with wit’, ‘Sewing it up’ en ‘On the button’. Ze zijn het werk van het Deense bureau &Co en de Deense regisseur Martin Werner, met in de hoofdrol Christopher Walken. De acteur zegt geen woord in een rol die zijn sprekende blik op het lijf geschreven is: hij speelt een mysterieuze, heel coole kleermaker begiftigd met bijzondere krachten. Een van de spots wordt begeleid door het schitterende ‘We Real Cool’ van Nick Cave & The Bad Seeds. De campagne werd niet toevallig ‘Made from cool’ gedoopt. De media zijn in handen van OMD.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Ingrid Van Langhendonck:

Ingrid Van Langhendonck: "Als iemand na het lezen van So Soir zin heeft om iets te kopen of te ontdekken, ben ik mijn deel van het contract nagekomen"



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus