SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken

Woensdag 16 Oktober 2013


Jack & Jones, meer dan cool met Christopher Walken
Het mannenmerk Jack & Jones, dat eigendom is van de Deense familiegroep Bestseller, zendt een ambitieuze internationale campagne uit. Die bestaat uit vijf spots die niet onopgemerkt zullen voorbijgaan. ‘Making the cut’, ‘Wool from cool’, ‘Knit with wit’, ‘Sewing it up’ en ‘On the button’. Ze zijn het werk van het Deense bureau &Co en de Deense regisseur Martin Werner, met in de hoofdrol Christopher Walken. De acteur zegt geen woord in een rol die zijn sprekende blik op het lijf geschreven is: hij speelt een mysterieuze, heel coole kleermaker begiftigd met bijzondere krachten. Een van de spots wordt begeleid door het schitterende ‘We Real Cool’ van Nick Cave & The Bad Seeds. De campagne werd niet toevallig ‘Made from cool’ gedoopt. De media zijn in handen van OMD.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus