SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: hoe somberder de dagen, hoe meer we de televisie opzetten... ook in uitgesteld relais!

Vrijdag 13 Januari 2017


Het seizoenseffect speelde typisch voor het televisiegedrag tijdens de twaalf maanden van 2016. Gemiddeld bracht een Belgische volwassene van twaalf jaar en ouder 193 minuten door voor de televisie, live en uitgesteld kijken samen.
 
Als we deze waarde als 100 beschouwen, waren de Belgen televisie het trouwst in november 2016, met 215 minuten (index 111), terwijl augustus de kortste consumptieduur vertegenwoordigde: 166 minutes (index 86). Met het recordbereik van de Europese voetbalbeker was juni bijna een normale maand (index 99).
 
Het uitgesteld kijken vertegenwoordigde voor de 12 maanden van 2016 gemiddeld 21 minuten, maar de laatste maanden steeg het explosief, met gemiddeld 29 minuten in november en december. Hier is geen sprake van typisch seizoenseffect. Maar we komen hier nog op terug.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie

Nigel Hollis: prominentie, betekenis en innovatie



DOSSIER  



AMMA 2017: de gouden cases  


Het palmares van de AMMA 2017 die georganiseerd worden door de GRP en de steun genieten van de UMA, wordt overheerst door Space, verkozen tot Mediabureau van het Jaar, PHD Media (2 Gold + 1 Silver...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier