SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Seen from Space: hoe somberder de dagen, hoe meer we de televisie opzetten... ook in uitgesteld relais!

Vrijdag 13 Januari 2017


Het seizoenseffect speelde typisch voor het televisiegedrag tijdens de twaalf maanden van 2016. Gemiddeld bracht een Belgische volwassene van twaalf jaar en ouder 193 minuten door voor de televisie, live en uitgesteld kijken samen.
 
Als we deze waarde als 100 beschouwen, waren de Belgen televisie het trouwst in november 2016, met 215 minuten (index 111), terwijl augustus de kortste consumptieduur vertegenwoordigde: 166 minutes (index 86). Met het recordbereik van de Europese voetbalbeker was juni bijna een normale maand (index 99).
 
Het uitgesteld kijken vertegenwoordigde voor de 12 maanden van 2016 gemiddeld 21 minuten, maar de laatste maanden steeg het explosief, met gemiddeld 29 minuten in november en december. Hier is geen sprake van typisch seizoenseffect. Maar we komen hier nog op terug.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier