SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Vlaanderen kiest voor nieuw imago

Donderdag 27 Februari 2014


De Vlaamse overheid bedacht en ontwikkelde in samenwerking met Absoluut en de vormgever Tim Bisschop een nieuwe huisstijl en een nieuwe baseline. De eerste is onder andere te zien in het nieuwe logo dat de vorm van een halve leeuwenkop heeft. Het staat symbool voor Vlaanderen als een geavanceerde regio die meer dan mee is. De baseline die het trio bedacht, luidt ‘Verbeelding werkt’. Daarnaast ontwikkelde typograaf Jo De Baerdemaeker ook twee nieuwe lettertypes speciaal voor Vlaanderen; die zijn bruikbaar op A4-papier of affichagepanelen en heten ‘Flanders Art Sans’ en ‘Flanders Art Sherif’.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / BRANDS - REBRANDING

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier