SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

De Standaard vernieuwt zijn digitale editie

Dinsdag 27 September 2016


Na de vernieuwing van de papieren versie half september pakt De Standaard (Mediahuis) nu ook uit met een herziene digitale editie ‘dS Krant’ die beschikbaar is via desktop, smartphone en tablet. Het bestaande avondmagazine dS Avond wordt voortaan binnen de krantenapp geïntegreerd. De opvallendste verandering betreft de mobile proof kolomweergaven. Daardoor kunnen lezers voortaan door de afzonderlijke krantenkolommen swipen, een artikel naar keuze selecteren en vervolgens uitdiepen via detailweergave. Het beginscherm biedt nu ook een overzicht van de vorige edities en hun bijlagen (met inbegrip van de commerciële en partnerbijlagen). De herlancering wordt ondersteund door een campagne van mortierbrigade.



ARCHIVE / MEDIA - ONLINE

JOBS


INTERVIEW

Erik Kessels (KesselsKramer):

Erik Kessels (KesselsKramer): "Je moet onzekerheid toelaten"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier