SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Stel dat de B2B Awards zouden meetellen voor het MM Report... Zou je dan deelnemen ?

Maandag 22 Augustus 2016


De UPP, B2B Press en MarcomWorld (de uitgever van Media Marketing) organiseren de derde editie van de Business-to-Business Press & Communication Awards. Deze prijs wil de verschillende types media en kanalen voor professionele communicatie promoten in al hun aspecten, dus ook Business to Business communicatie. Dit jaar wordt de jury voorgezeten door Stephan Salberter, Head of Corporate Communication & Relations bij ING.

Inschrijven voor de competitie gebeurt online op de site www.btobpresscom.be, waar je massaal je beste campagnes van 2016 binnen dit domein kunt registreren. Dat doe je best zo snel mogelijk, ook al levert het je absoluut niets op in het MM Report.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / BEST OF RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier