SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Social Karma haalt een miljoen op om zijn ontwikkeling te versnellen

Woensdag 13 Juli 2016


Social Karma dat gespecialiseerd is in de analyse van data betreffende de sociale netwerken en dat onlangs een partnerschap sloot met TNS, haalde een miljoen euro op bij de private equity specialist Internet Attitude. Aldus wil Social Karma zijn internationale uitbreiding verzekeren en de invoering van nieuwe diensten zoals Profiler (een tool voor bereikprofilering op basis van Facebook) versnellen.

Social Karma dat in 2012 opgericht werd door de groep Social Lab (op zijn beurt overgenomen door Ogilvy), is vandaag volledig onafhankelijk. Het bedrijf telt een vijftiental medewerkers onder leiding van CEO Thierry Soubestre. Tot de klanten behoren de Nationale Loterij, IBM, L’Oréal, HTV, Kantar Media, Omnicom Media Group France, Ogilvy, Emakina, enzovoort.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier