SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Social Karma haalt een miljoen op om zijn ontwikkeling te versnellen

Woensdag 13 Juli 2016


Social Karma dat gespecialiseerd is in de analyse van data betreffende de sociale netwerken en dat onlangs een partnerschap sloot met TNS, haalde een miljoen euro op bij de private equity specialist Internet Attitude. Aldus wil Social Karma zijn internationale uitbreiding verzekeren en de invoering van nieuwe diensten zoals Profiler (een tool voor bereikprofilering op basis van Facebook) versnellen.

Social Karma dat in 2012 opgericht werd door de groep Social Lab (op zijn beurt overgenomen door Ogilvy), is vandaag volledig onafhankelijk. Het bedrijf telt een vijftiental medewerkers onder leiding van CEO Thierry Soubestre. Tot de klanten behoren de Nationale Loterij, IBM, L’Oréal, HTV, Kantar Media, Omnicom Media Group France, Ogilvy, Emakina, enzovoort.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier