SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Social Karma haalt een miljoen op om zijn ontwikkeling te versnellen

Woensdag 13 Juli 2016


Social Karma dat gespecialiseerd is in de analyse van data betreffende de sociale netwerken en dat onlangs een partnerschap sloot met TNS, haalde een miljoen euro op bij de private equity specialist Internet Attitude. Aldus wil Social Karma zijn internationale uitbreiding verzekeren en de invoering van nieuwe diensten zoals Profiler (een tool voor bereikprofilering op basis van Facebook) versnellen.

Social Karma dat in 2012 opgericht werd door de groep Social Lab (op zijn beurt overgenomen door Ogilvy), is vandaag volledig onafhankelijk. Het bedrijf telt een vijftiental medewerkers onder leiding van CEO Thierry Soubestre. Tot de klanten behoren de Nationale Loterij, IBM, L’Oréal, HTV, Kantar Media, Omnicom Media Group France, Ogilvy, Emakina, enzovoort.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier