SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Social Karma haalt een miljoen op om zijn ontwikkeling te versnellen

Woensdag 13 Juli 2016


Social Karma dat gespecialiseerd is in de analyse van data betreffende de sociale netwerken en dat onlangs een partnerschap sloot met TNS, haalde een miljoen euro op bij de private equity specialist Internet Attitude. Aldus wil Social Karma zijn internationale uitbreiding verzekeren en de invoering van nieuwe diensten zoals Profiler (een tool voor bereikprofilering op basis van Facebook) versnellen.

Social Karma dat in 2012 opgericht werd door de groep Social Lab (op zijn beurt overgenomen door Ogilvy), is vandaag volledig onafhankelijk. Het bedrijf telt een vijftiental medewerkers onder leiding van CEO Thierry Soubestre. Tot de klanten behoren de Nationale Loterij, IBM, L’Oréal, HTV, Kantar Media, Omnicom Media Group France, Ogilvy, Emakina, enzovoort.



ARCHIVE / INTELLIGENCE - RESEARCH

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus