SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Clear Channel wint de exploitatie van stadsmeubilair in Barcelona

Dinsdag 5 Juli 2016


OOH-specialist Clear Channel versterkt zijn positie op de Spaanse markt en wint het contract voor de exploitatie van het stadsmeubilair in Barcelona. Daarmee wordt de groep alvast de komende twee jaar verantwoordelijk voor het beheer en de exploitatie van onder andere 1.419 bushokjes, 20 digitale schermen, 61 panelen in openbare toiletten en 432 informatieschermen. De groep zal bovendien ook instaan voor de exploitatie van 1.500 bushokjes in 509 andere Catalaanse gemeenten. Eerder dit jaar won de groep al een soortgelijk contract voor Madrid.



ARCHIVE / MEDIA - OOH

JOBS


INTERVIEW

Saskia Van Uffelen (Ericsson Belux) over communicatiedirecteurs 2.0

Saskia Van Uffelen (Ericsson Belux) over communicatiedirecteurs 2.0



DOSSIER  



Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus


De uitdagingen voor krantenuitgevers in de digitale lezersmarkt   


De papieren krant bleef ook nog in 2016 de hoeksteen van het bereik van de nieuwsmerken, maar de switch naar de digitale consumptie is ook in de krantenwereld ingezet. Op basis van gesprekken met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier