SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

YouTubers veroveren Bobbejaanland

Maandag 4 Juli 2016


Op 6 augustus vindt in Bobbejaanland de eerste editie van de Belgian Influencer Gathering (ofte BIG) plaats. Bedoeling: de bekendste Belgische YouTubers samenbrengen voor een event waarop ze samen met fans op de foto kunnen gaan, handtekeningen uitdelen, een show presenteren en de bezoekers een hele dag vermaken. YouTubers Kastiop (140.000 abonnees), Unagize (meer dan 200.000 abonnees) en ItsDennisFFS (meer dan 13.000 abonnees) zetten mee hun schouders onder het evenement, maar er volgen nog een heleboel andere grote namen binnenkort. Tickets kosten 30 euro (toegang tot Bobbejaanland + BiG event) en 15 euro (voor zij die al een ticket of abonnement hebben voor Bobbejaanland). Meer info hier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier