SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

YouTubers veroveren Bobbejaanland

Maandag 4 Juli 2016


Op 6 augustus vindt in Bobbejaanland de eerste editie van de Belgian Influencer Gathering (ofte BIG) plaats. Bedoeling: de bekendste Belgische YouTubers samenbrengen voor een event waarop ze samen met fans op de foto kunnen gaan, handtekeningen uitdelen, een show presenteren en de bezoekers een hele dag vermaken. YouTubers Kastiop (140.000 abonnees), Unagize (meer dan 200.000 abonnees) en ItsDennisFFS (meer dan 13.000 abonnees) zetten mee hun schouders onder het evenement, maar er volgen nog een heleboel andere grote namen binnenkort. Tickets kosten 30 euro (toegang tot Bobbejaanland + BiG event) en 15 euro (voor zij die al een ticket of abonnement hebben voor Bobbejaanland). Meer info hier.



ARCHIVE / BRANDS - ACTIVATION

JOBS




INTERVIEW

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'

Gauthier Elslander (Initiative), over 'Cultural Branding'



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier