SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Brexit: should I stay or should I go?

Vrijdag 24 Juni 2016


Brexit: should I stay or should I go?
Binnen enkele uren zal de beruchte vraag die zowat de hele Britse bevolking beroert beantwoord zijn. Volgens de laatste peilingen zouden onze vrienden aan de overkant van het Kanaal ervoor kiezen om binnen de EU te blijven, maar het zou er wel eens kunnen om spannen. Tijdens een interview met Thomas Crampton, Global Managing Director van Social@Ogilvy, vroegen we de sympathieke Brit die opnieuw in Londen woont na vele jaren in Hong Kong te hebben gewerkt, wat voor impact een 'brexit' op de reclame-industrie zou hebben. "Veel klanten nemen een heel afwachtende houding aan om te zien wat er zal gebeuren alvorens beslissingen te nemen", vertelde hij. "Economisch gezien denkt niemand dat de Brexit een goede zaak zou zijn. Moest het toch gebeuren, zou ik uiteindelijk enkel nog in en voor Engeland werken." We wensen het hem niet toe. Zijn baas, Paul O’Donnell (Ogilvy Global) is nog veel radicaler en legde bij wijze van boutade uit aan het magazine The Drum dat hij niet meer in zijn Britse business zou investeren ingeval van een eventuele Brexit...



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier