SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Brexit: should I stay or should I go?

Vrijdag 24 Juni 2016


Brexit: should I stay or should I go?
Binnen enkele uren zal de beruchte vraag die zowat de hele Britse bevolking beroert beantwoord zijn. Volgens de laatste peilingen zouden onze vrienden aan de overkant van het Kanaal ervoor kiezen om binnen de EU te blijven, maar het zou er wel eens kunnen om spannen. Tijdens een interview met Thomas Crampton, Global Managing Director van Social@Ogilvy, vroegen we de sympathieke Brit die opnieuw in Londen woont na vele jaren in Hong Kong te hebben gewerkt, wat voor impact een 'brexit' op de reclame-industrie zou hebben. "Veel klanten nemen een heel afwachtende houding aan om te zien wat er zal gebeuren alvorens beslissingen te nemen", vertelde hij. "Economisch gezien denkt niemand dat de Brexit een goede zaak zou zijn. Moest het toch gebeuren, zou ik uiteindelijk enkel nog in en voor Engeland werken." We wensen het hem niet toe. Zijn baas, Paul O’Donnell (Ogilvy Global) is nog veel radicaler en legde bij wijze van boutade uit aan het magazine The Drum dat hij niet meer in zijn Britse business zou investeren ingeval van een eventuele Brexit...



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus