SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Brexit: should I stay or should I go?

Vrijdag 24 Juni 2016


Brexit: should I stay or should I go?
Binnen enkele uren zal de beruchte vraag die zowat de hele Britse bevolking beroert beantwoord zijn. Volgens de laatste peilingen zouden onze vrienden aan de overkant van het Kanaal ervoor kiezen om binnen de EU te blijven, maar het zou er wel eens kunnen om spannen. Tijdens een interview met Thomas Crampton, Global Managing Director van Social@Ogilvy, vroegen we de sympathieke Brit die opnieuw in Londen woont na vele jaren in Hong Kong te hebben gewerkt, wat voor impact een 'brexit' op de reclame-industrie zou hebben. "Veel klanten nemen een heel afwachtende houding aan om te zien wat er zal gebeuren alvorens beslissingen te nemen", vertelde hij. "Economisch gezien denkt niemand dat de Brexit een goede zaak zou zijn. Moest het toch gebeuren, zou ik uiteindelijk enkel nog in en voor Engeland werken." We wensen het hem niet toe. Zijn baas, Paul O’Donnell (Ogilvy Global) is nog veel radicaler en legde bij wijze van boutade uit aan het magazine The Drum dat hij niet meer in zijn Britse business zou investeren ingeval van een eventuele Brexit...



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier