SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Brexit: should I stay or should I go?

Vrijdag 24 Juni 2016


Brexit: should I stay or should I go?
Binnen enkele uren zal de beruchte vraag die zowat de hele Britse bevolking beroert beantwoord zijn. Volgens de laatste peilingen zouden onze vrienden aan de overkant van het Kanaal ervoor kiezen om binnen de EU te blijven, maar het zou er wel eens kunnen om spannen. Tijdens een interview met Thomas Crampton, Global Managing Director van Social@Ogilvy, vroegen we de sympathieke Brit die opnieuw in Londen woont na vele jaren in Hong Kong te hebben gewerkt, wat voor impact een 'brexit' op de reclame-industrie zou hebben. "Veel klanten nemen een heel afwachtende houding aan om te zien wat er zal gebeuren alvorens beslissingen te nemen", vertelde hij. "Economisch gezien denkt niemand dat de Brexit een goede zaak zou zijn. Moest het toch gebeuren, zou ik uiteindelijk enkel nog in en voor Engeland werken." We wensen het hem niet toe. Zijn baas, Paul O’Donnell (Ogilvy Global) is nog veel radicaler en legde bij wijze van boutade uit aan het magazine The Drum dat hij niet meer in zijn Britse business zou investeren ingeval van een eventuele Brexit...



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



BOA 2017: de Gouden Cases en de Specials  


De jury’s van de Best of Activation van de ACC, waaronder de adverteerders- en creatieve jury die respectievelijk voorgezeten werden door Nele Baeyens (Head of Marcomms TV, Medialaan) en Sébastien...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier