SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cyber en Media Lions: negen Belgische shortlists

Dinsdag 21 Juni 2016


Onze troepen halen drie keer de finale in Cyber en zes keer in Media, maar er komen geen kansen in Creative Data en Mobile Lions. In de eerste competitie onderscheidt DDB zich twee keer met 'Stardust for Bowie' voor Studio Brussel (dat ook de finale in Media haalt), terwijl TBWA Brussels zijn kansen gaaf houdt met 'Sleep on it' voor CBC. In de Media Lions is het These Days dat een dubbelslag slaat met 'Breakvertising' voor Royco en 'Keep hope Alive' voor Child Focus. De laatste drie shortlists in Media zijn: 'Real Views' van Publicis voor Renault, 'Call Brussels' van Air voor visit.brussels, en, last but not least, 'Waiting Lines' van Duval Guillaume voor Re-born to be alive. Ter herinnering, in de Media en Cyber jury werd ons land vertegenwoordigd door rspectievelijk Tom Lemaître (MediaCom) en Kris Hoet (Happiness).



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier