SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cyber en Media Lions: negen Belgische shortlists

Dinsdag 21 Juni 2016


Onze troepen halen drie keer de finale in Cyber en zes keer in Media, maar er komen geen kansen in Creative Data en Mobile Lions. In de eerste competitie onderscheidt DDB zich twee keer met 'Stardust for Bowie' voor Studio Brussel (dat ook de finale in Media haalt), terwijl TBWA Brussels zijn kansen gaaf houdt met 'Sleep on it' voor CBC. In de Media Lions is het These Days dat een dubbelslag slaat met 'Breakvertising' voor Royco en 'Keep hope Alive' voor Child Focus. De laatste drie shortlists in Media zijn: 'Real Views' van Publicis voor Renault, 'Call Brussels' van Air voor visit.brussels, en, last but not least, 'Waiting Lines' van Duval Guillaume voor Re-born to be alive. Ter herinnering, in de Media en Cyber jury werd ons land vertegenwoordigd door rspectievelijk Tom Lemaître (MediaCom) en Kris Hoet (Happiness).



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus