SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cyber en Media Lions: negen Belgische shortlists

Dinsdag 21 Juni 2016


Onze troepen halen drie keer de finale in Cyber en zes keer in Media, maar er komen geen kansen in Creative Data en Mobile Lions. In de eerste competitie onderscheidt DDB zich twee keer met 'Stardust for Bowie' voor Studio Brussel (dat ook de finale in Media haalt), terwijl TBWA Brussels zijn kansen gaaf houdt met 'Sleep on it' voor CBC. In de Media Lions is het These Days dat een dubbelslag slaat met 'Breakvertising' voor Royco en 'Keep hope Alive' voor Child Focus. De laatste drie shortlists in Media zijn: 'Real Views' van Publicis voor Renault, 'Call Brussels' van Air voor visit.brussels, en, last but not least, 'Waiting Lines' van Duval Guillaume voor Re-born to be alive. Ter herinnering, in de Media en Cyber jury werd ons land vertegenwoordigd door rspectievelijk Tom Lemaître (MediaCom) en Kris Hoet (Happiness).

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier