SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Cyber en Media Lions: negen Belgische shortlists

Dinsdag 21 Juni 2016


Onze troepen halen drie keer de finale in Cyber en zes keer in Media, maar er komen geen kansen in Creative Data en Mobile Lions. In de eerste competitie onderscheidt DDB zich twee keer met 'Stardust for Bowie' voor Studio Brussel (dat ook de finale in Media haalt), terwijl TBWA Brussels zijn kansen gaaf houdt met 'Sleep on it' voor CBC. In de Media Lions is het These Days dat een dubbelslag slaat met 'Breakvertising' voor Royco en 'Keep hope Alive' voor Child Focus. De laatste drie shortlists in Media zijn: 'Real Views' van Publicis voor Renault, 'Call Brussels' van Air voor visit.brussels, en, last but not least, 'Waiting Lines' van Duval Guillaume voor Re-born to be alive. Ter herinnering, in de Media en Cyber jury werd ons land vertegenwoordigd door rspectievelijk Tom Lemaître (MediaCom) en Kris Hoet (Happiness).



ARCHIVE / CANNES LIONS 2016

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier