SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen

Vrijdag 29 April 2016


BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen
Gisteravond werden in Vilvoorde de BOA uitgereikt. Uit de 223 ingediende cases selecteerde de jury 52 winnaars. Het was BBDO dat de hoofdvogel afschoot: het bureau viel negen keer in de prijzen (2 Gold, 5 Silver en 2 Bronze). Happiness (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) en DDB (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) mochten elk zes awards mee naar huis nemen. Famous en TBWA volgen met elk vijf awards, These Days, mortierbrigade en Boondoggle elk drie en Air, LDV United, Serviceplan en Spicymotion twee. VAAV, Duval Guillaume, Butik en Publicis wonnen elk een award.
 
De drie meest succesvolle campagnes in Brand Activation dit jaar waren Personal Billboards (BBDO), Mini Fashion Bar (Happiness) en Ikea Hasselt/Mons (DDB). Dit jaar werd voor het eerst ook de Technology Award uitgereikt. Die viel te beurt aan Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. Ook de pers reikte twee prijzen uit. De ‘Coup de Coeur’ was voor Adblock Recruiting de Boondoggle en de Gold ging naar Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. 

Meer details hier.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier