SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen

Vrijdag 29 April 2016


BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen
Gisteravond werden in Vilvoorde de BOA uitgereikt. Uit de 223 ingediende cases selecteerde de jury 52 winnaars. Het was BBDO dat de hoofdvogel afschoot: het bureau viel negen keer in de prijzen (2 Gold, 5 Silver en 2 Bronze). Happiness (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) en DDB (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) mochten elk zes awards mee naar huis nemen. Famous en TBWA volgen met elk vijf awards, These Days, mortierbrigade en Boondoggle elk drie en Air, LDV United, Serviceplan en Spicymotion twee. VAAV, Duval Guillaume, Butik en Publicis wonnen elk een award.
 
De drie meest succesvolle campagnes in Brand Activation dit jaar waren Personal Billboards (BBDO), Mini Fashion Bar (Happiness) en Ikea Hasselt/Mons (DDB). Dit jaar werd voor het eerst ook de Technology Award uitgereikt. Die viel te beurt aan Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. Ook de pers reikte twee prijzen uit. De ‘Coup de Coeur’ was voor Adblock Recruiting de Boondoggle en de Gold ging naar Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. 

Meer details hier.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Rob Flaherty (Ketchum):

Rob Flaherty (Ketchum): "De jacht op talent en change management zijn de twee grootste uitdagingen van nu"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier