SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen

Vrijdag 29 April 2016


BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen
Gisteravond werden in Vilvoorde de BOA uitgereikt. Uit de 223 ingediende cases selecteerde de jury 52 winnaars. Het was BBDO dat de hoofdvogel afschoot: het bureau viel negen keer in de prijzen (2 Gold, 5 Silver en 2 Bronze). Happiness (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) en DDB (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) mochten elk zes awards mee naar huis nemen. Famous en TBWA volgen met elk vijf awards, These Days, mortierbrigade en Boondoggle elk drie en Air, LDV United, Serviceplan en Spicymotion twee. VAAV, Duval Guillaume, Butik en Publicis wonnen elk een award.
 
De drie meest succesvolle campagnes in Brand Activation dit jaar waren Personal Billboards (BBDO), Mini Fashion Bar (Happiness) en Ikea Hasselt/Mons (DDB). Dit jaar werd voor het eerst ook de Technology Award uitgereikt. Die viel te beurt aan Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. Ook de pers reikte twee prijzen uit. De ‘Coup de Coeur’ was voor Adblock Recruiting de Boondoggle en de Gold ging naar Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. 

Meer details hier.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier