SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen

Vrijdag 29 April 2016


BOA 2016: BBDO 9 keer in de prijzen
Gisteravond werden in Vilvoorde de BOA uitgereikt. Uit de 223 ingediende cases selecteerde de jury 52 winnaars. Het was BBDO dat de hoofdvogel afschoot: het bureau viel negen keer in de prijzen (2 Gold, 5 Silver en 2 Bronze). Happiness (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) en DDB (2 Gold, 2 Silver en 2 Bronze) mochten elk zes awards mee naar huis nemen. Famous en TBWA volgen met elk vijf awards, These Days, mortierbrigade en Boondoggle elk drie en Air, LDV United, Serviceplan en Spicymotion twee. VAAV, Duval Guillaume, Butik en Publicis wonnen elk een award.
 
De drie meest succesvolle campagnes in Brand Activation dit jaar waren Personal Billboards (BBDO), Mini Fashion Bar (Happiness) en Ikea Hasselt/Mons (DDB). Dit jaar werd voor het eerst ook de Technology Award uitgereikt. Die viel te beurt aan Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. Ook de pers reikte twee prijzen uit. De ‘Coup de Coeur’ was voor Adblock Recruiting de Boondoggle en de Gold ging naar Shadow Wifi de Stichting tegen Kanker & Happiness. 

Meer details hier.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS




INTERVIEW

Thierry Brynaert (Wavemaker):

Thierry Brynaert (Wavemaker): "Ik ga de nieuwe knowhow van onze bureaus niet zomaar weggeven"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier