SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Brightfish en Donald Muylle lanceren de Young Lions Competition Film

Zondag 17 April 2016


Brightfish en Donald Muylle lanceren de Young Lions Competition Film
Als officiële Cannes Representative voor België wil Brightfish twee jonge reclamemakers de kans geven om deel te nemen aan de Young Lions in de categorie Film. Om de kandidaten op te roepen tot deelname, maakte de bioscoopregie een grappig spotje met de overbekende Donald Muylle. Omdat onderzoek uitwees dat creatief beoordeelde spots tien keer meer enthousiasme opwekken bij de kijkers, daagt de iconische oprichter van Dovy keukens met zijn karakteristieke accent het jonge volkje uit een ‘Creative Upgrade’ te bedenken voor zijn beroemde spot.
 
Een jury van acht ex-Cannes Lions winnaars met mijnheer Muylle zelf als voorzitter zullen uit alle inzendingen het beste script selecteren. Dat zal dan uiteindelijk ook gemaakt worden door productiehuis Caviar en getoond worden in de Belgische bioscopen; daarnaast zal het winnende team ook de kleuren van ons land verdedigen in de Young Lions Competition, die deel uitmaakt van het Cannes Lions reclamefestival. Meer info en alle praktische details vanaf vandaag op www.creativeupgrade.be.



ARCHIVE / CREATIONS






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier