SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Lonsdale neemt zijn intrek in Brussel

Donderdag 10 Oktober 2013


Het Franse designbureau Lonsdale start zijn internationale extensie vanuit België, met de opening van Lonsdale Brussels. Dat zal geleid worden door Bernard Puttaert, algemeen directeur en vennoot. De man begon zijn carrière aan adverteerderszijde (Beiersdorf, Coca-Cola en DE), alvorens over te stappen naar Design Board en Strategie Design dat hij sinds zeven jaar leidde. Lonsdale Brussels biedt diensten op het vlak van product, corporate, retail en verbal branding (brand content). Het bureau krijgt ook een internationale rol en wordt de Europese hub voor de klanten van de groep. Het Franse bureau dat in 1961 opgericht werd door wijlen Richard Lonsdale, telt namen als Unilever, Douwe Egberts, Nestlé, Henkel en Lindt onder zijn klanten.
 

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AGENCIES - DESIGN

JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier