SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Lonsdale neemt zijn intrek in Brussel

Donderdag 10 Oktober 2013


Het Franse designbureau Lonsdale start zijn internationale extensie vanuit België, met de opening van Lonsdale Brussels. Dat zal geleid worden door Bernard Puttaert, algemeen directeur en vennoot. De man begon zijn carrière aan adverteerderszijde (Beiersdorf, Coca-Cola en DE), alvorens over te stappen naar Design Board en Strategie Design dat hij sinds zeven jaar leidde. Lonsdale Brussels biedt diensten op het vlak van product, corporate, retail en verbal branding (brand content). Het bureau krijgt ook een internationale rol en wordt de Europese hub voor de klanten van de groep. Het Franse bureau dat in 1961 opgericht werd door wijlen Richard Lonsdale, telt namen als Unilever, Douwe Egberts, Nestlé, Henkel en Lindt onder zijn klanten.
 



ARCHIVE / AGENCIES - DESIGN

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier