SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Lonsdale neemt zijn intrek in Brussel

Donderdag 10 Oktober 2013


Het Franse designbureau Lonsdale start zijn internationale extensie vanuit België, met de opening van Lonsdale Brussels. Dat zal geleid worden door Bernard Puttaert, algemeen directeur en vennoot. De man begon zijn carrière aan adverteerderszijde (Beiersdorf, Coca-Cola en DE), alvorens over te stappen naar Design Board en Strategie Design dat hij sinds zeven jaar leidde. Lonsdale Brussels biedt diensten op het vlak van product, corporate, retail en verbal branding (brand content). Het bureau krijgt ook een internationale rol en wordt de Europese hub voor de klanten van de groep. Het Franse bureau dat in 1961 opgericht werd door wijlen Richard Lonsdale, telt namen als Unilever, Douwe Egberts, Nestlé, Henkel en Lindt onder zijn klanten.
 

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AGENCIES - DESIGN

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier