SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Lonsdale neemt zijn intrek in Brussel

Donderdag 10 Oktober 2013


Het Franse designbureau Lonsdale start zijn internationale extensie vanuit België, met de opening van Lonsdale Brussels. Dat zal geleid worden door Bernard Puttaert, algemeen directeur en vennoot. De man begon zijn carrière aan adverteerderszijde (Beiersdorf, Coca-Cola en DE), alvorens over te stappen naar Design Board en Strategie Design dat hij sinds zeven jaar leidde. Lonsdale Brussels biedt diensten op het vlak van product, corporate, retail en verbal branding (brand content). Het bureau krijgt ook een internationale rol en wordt de Europese hub voor de klanten van de groep. Het Franse bureau dat in 1961 opgericht werd door wijlen Richard Lonsdale, telt namen als Unilever, Douwe Egberts, Nestlé, Henkel en Lindt onder zijn klanten.
 



ARCHIVE / AGENCIES - DESIGN

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier