SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Bowling & youAntwerp op toeristenjacht voor Knokke-Heist

Woensdag 6 April 2016


Bowling & youAntwerp op toeristenjacht voor Knokke-Heist
Het consortium bestaande uit Bowling Brussels en youAntwerp werkt sinds november voor de toeristische dienst van Knokke-Heist. Hun missie? Het toerisme in de beroemde Belgische badstad promoten op een unieke en innoverende manier. Daarvoor creëerde het duo naast de imagocampagne die print en radio omvat tijdens het paasweekend de eerste ‘hazenjacht’ in zijn geschiedenis.
 
Gwenn Nevelsteen, medeoprichtster en strateeg bij Bowling: “Op verschillende groene plekjes werden acht paashazen verstopt. Kinderen en ouders konden de hazen terugvinden via gps-coördinaten. Wie alle hazen vond, werd beloond met een chocolade paashaas. De 'Hazenjacht' is een kortere en eenvoudigere versie van de Knokke-Heist Geotour (32 km ontdekkingen, bovenop het traditionele trio zon, zee en strand, nvdr). Dat is de eerste officiële tour voor geocaching - schattenjagen via smartphone of GPS - in België. Het event was succesvol en zorgde voor duizenden extra bezoekers in de gemeente.” Te (her)ontdekken op mm.be.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus