SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Bowling & youAntwerp op toeristenjacht voor Knokke-Heist

Woensdag 6 April 2016


Bowling & youAntwerp op toeristenjacht voor Knokke-Heist
Het consortium bestaande uit Bowling Brussels en youAntwerp werkt sinds november voor de toeristische dienst van Knokke-Heist. Hun missie? Het toerisme in de beroemde Belgische badstad promoten op een unieke en innoverende manier. Daarvoor creëerde het duo naast de imagocampagne die print en radio omvat tijdens het paasweekend de eerste ‘hazenjacht’ in zijn geschiedenis.
 
Gwenn Nevelsteen, medeoprichtster en strateeg bij Bowling: “Op verschillende groene plekjes werden acht paashazen verstopt. Kinderen en ouders konden de hazen terugvinden via gps-coördinaten. Wie alle hazen vond, werd beloond met een chocolade paashaas. De 'Hazenjacht' is een kortere en eenvoudigere versie van de Knokke-Heist Geotour (32 km ontdekkingen, bovenop het traditionele trio zon, zee en strand, nvdr). Dat is de eerste officiële tour voor geocaching - schattenjagen via smartphone of GPS - in België. Het event was succesvol en zorgde voor duizenden extra bezoekers in de gemeente.” Te (her)ontdekken op mm.be.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier