SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Bowling & youAntwerp op toeristenjacht voor Knokke-Heist

Woensdag 6 April 2016


Bowling & youAntwerp op toeristenjacht voor Knokke-Heist
Het consortium bestaande uit Bowling Brussels en youAntwerp werkt sinds november voor de toeristische dienst van Knokke-Heist. Hun missie? Het toerisme in de beroemde Belgische badstad promoten op een unieke en innoverende manier. Daarvoor creëerde het duo naast de imagocampagne die print en radio omvat tijdens het paasweekend de eerste ‘hazenjacht’ in zijn geschiedenis.
 
Gwenn Nevelsteen, medeoprichtster en strateeg bij Bowling: “Op verschillende groene plekjes werden acht paashazen verstopt. Kinderen en ouders konden de hazen terugvinden via gps-coördinaten. Wie alle hazen vond, werd beloond met een chocolade paashaas. De 'Hazenjacht' is een kortere en eenvoudigere versie van de Knokke-Heist Geotour (32 km ontdekkingen, bovenop het traditionele trio zon, zee en strand, nvdr). Dat is de eerste officiële tour voor geocaching - schattenjagen via smartphone of GPS - in België. Het event was succesvol en zorgde voor duizenden extra bezoekers in de gemeente.” Te (her)ontdekken op mm.be.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Ann De Bisschop (Medialaan):

Ann De Bisschop (Medialaan): "De aandacht die besteed wordt aan welzijn, is ook een uitstekend argument voor een onderscheidende employer branding"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier