SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IMCC 2013: Belgische bureaus goedgeplaatst

Woensdag 16 Oktober 2013


De organisatoren van de IMC European Awards for Integrated Marketing Communications laten weten dat 45 campagnes – waaronder acht Belgische – doorstoten tot de finale van de editie 2013. Bij onze landgenoten haalt BBDO drie keer de finale met ‘Ethias Neighborhood Fixers’. Het bureau is nog twee keer genomineerd, maar dan met TBWA, Ogilvy en Dallas, voor ‘From Zero to Hero’, de campagne die ze samen ontwikkelden voor het ACC Direct Marketing Expert Center. Darwin heeft twee finaleplaatsen met zijn ‘99%’ campagne voor SOS Kinderdorpen. LDV United sluit de rij met een campagne op de shortlist: ‘Ristorante del Grano’ voor Come a casa. In dit stadium van de competitie staat België op de derde plaats, na het Verenigd Koninkrijk (19 finalisten) en Nederland (10). De IMCC Awards 2013 worden op 28 november uitgereikt in Smets Bowery.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier