SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IMCC 2013: Belgische bureaus goedgeplaatst

Woensdag 16 Oktober 2013


De organisatoren van de IMC European Awards for Integrated Marketing Communications laten weten dat 45 campagnes – waaronder acht Belgische – doorstoten tot de finale van de editie 2013. Bij onze landgenoten haalt BBDO drie keer de finale met ‘Ethias Neighborhood Fixers’. Het bureau is nog twee keer genomineerd, maar dan met TBWA, Ogilvy en Dallas, voor ‘From Zero to Hero’, de campagne die ze samen ontwikkelden voor het ACC Direct Marketing Expert Center. Darwin heeft twee finaleplaatsen met zijn ‘99%’ campagne voor SOS Kinderdorpen. LDV United sluit de rij met een campagne op de shortlist: ‘Ristorante del Grano’ voor Come a casa. In dit stadium van de competitie staat België op de derde plaats, na het Verenigd Koninkrijk (19 finalisten) en Nederland (10). De IMCC Awards 2013 worden op 28 november uitgereikt in Smets Bowery.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS




INTERVIEW

Stéphane Rosenblatt (RTL):

Stéphane Rosenblatt (RTL): "De VVA's alleen volstaan niet om een gevarieerd en krachtig aanbod als het onze te onderhouden"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier