SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IMCC 2013: Belgische bureaus goedgeplaatst

Woensdag 16 Oktober 2013


De organisatoren van de IMC European Awards for Integrated Marketing Communications laten weten dat 45 campagnes – waaronder acht Belgische – doorstoten tot de finale van de editie 2013. Bij onze landgenoten haalt BBDO drie keer de finale met ‘Ethias Neighborhood Fixers’. Het bureau is nog twee keer genomineerd, maar dan met TBWA, Ogilvy en Dallas, voor ‘From Zero to Hero’, de campagne die ze samen ontwikkelden voor het ACC Direct Marketing Expert Center. Darwin heeft twee finaleplaatsen met zijn ‘99%’ campagne voor SOS Kinderdorpen. LDV United sluit de rij met een campagne op de shortlist: ‘Ristorante del Grano’ voor Come a casa. In dit stadium van de competitie staat België op de derde plaats, na het Verenigd Koninkrijk (19 finalisten) en Nederland (10). De IMCC Awards 2013 worden op 28 november uitgereikt in Smets Bowery.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier