SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

IMCC 2013: Belgische bureaus goedgeplaatst

Woensdag 16 Oktober 2013


De organisatoren van de IMC European Awards for Integrated Marketing Communications laten weten dat 45 campagnes – waaronder acht Belgische – doorstoten tot de finale van de editie 2013. Bij onze landgenoten haalt BBDO drie keer de finale met ‘Ethias Neighborhood Fixers’. Het bureau is nog twee keer genomineerd, maar dan met TBWA, Ogilvy en Dallas, voor ‘From Zero to Hero’, de campagne die ze samen ontwikkelden voor het ACC Direct Marketing Expert Center. Darwin heeft twee finaleplaatsen met zijn ‘99%’ campagne voor SOS Kinderdorpen. LDV United sluit de rij met een campagne op de shortlist: ‘Ristorante del Grano’ voor Come a casa. In dit stadium van de competitie staat België op de derde plaats, na het Verenigd Koninkrijk (19 finalisten) en Nederland (10). De IMCC Awards 2013 worden op 28 november uitgereikt in Smets Bowery.



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Karolien Vanhelden (THoM):

Karolien Vanhelden (THoM): "Het is niet meer mobile first, maar machine learning first."



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier