SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Telenet Group verhuist naar Brussel

Maandag 15 Februari 2016


Na de effectieve overname van Base kondigt Telenet aan dat het van Mechelen verhuist naar Woluwe, naar de kantoren van de mobiele operator (en een naburig gebouw dat ook zal worden overgenomen). De historische zetel blijft echter bewaard, tenminste toch tijdens een eerste fase, maar de directiecomités zullen plaatsvinden in Brussel. De geïntegreerde groep zal Telenet Group heten, met de merken Telenet en Base. Telenet zal zich blijven toeleggen op de combinatie van digitale televisie, internet en vaste zowel als mobiele telefonie. Base zal complementair werken en zich vooral toespitsen op de mobiele producten. De bedrijfsnaam Base Company verdwijnt tegen de zomer. Jos Donvil, de vroegere CEO van Base, treedt toe tot het directiecomité van Telenet.



ARCHIVE / BRANDS - STRATEGY

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier