SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Golazo breidt zijn speelterrein uit

Vrijdag 18 Oktober 2013


Golazo Media brengt een nieuw voetbalmagazine op de markt. Dat werd Goooal! gedoopt. Het bevat niet alleen portretten en interviews met topspelers, maar ook reportages over de mindere goden. Daarnaast bekijkt het blad ook de beleving van de supporters en brengt het een vast katern met praktische info. De titel verschijnt maandelijks in beide landstalen op papier (25.000 exemplaren in het Nederlands, 10.000 in het Frans) en digitaal en kost 3,95 euro. Hij is zowel verkrijgbaar in de krantenwinkels als via iTunes en Google Play. De regie gebeurt intern. Sport.be, de sportsite van Golazo, pakt overigens uit met een nieuwe look. Er wordt meer aandacht besteed aan de visuele aspecten. Rode draad is een tijdslijn die het nieuws van de dag onthult alvorens te worden aangevuld en doorverwezen naar de andere sportkanalen. Ook nieuw is de 7/7 Zoom: een diavoorstelling met de mooiste foto’s van de week. Het design is het werk van Designskills. Voortaan staat Belgacom Skynet Advertising in voor de regie van de site, in plaats van MSN.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier