SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Golazo breidt zijn speelterrein uit

Vrijdag 18 Oktober 2013


Golazo Media brengt een nieuw voetbalmagazine op de markt. Dat werd Goooal! gedoopt. Het bevat niet alleen portretten en interviews met topspelers, maar ook reportages over de mindere goden. Daarnaast bekijkt het blad ook de beleving van de supporters en brengt het een vast katern met praktische info. De titel verschijnt maandelijks in beide landstalen op papier (25.000 exemplaren in het Nederlands, 10.000 in het Frans) en digitaal en kost 3,95 euro. Hij is zowel verkrijgbaar in de krantenwinkels als via iTunes en Google Play. De regie gebeurt intern. Sport.be, de sportsite van Golazo, pakt overigens uit met een nieuwe look. Er wordt meer aandacht besteed aan de visuele aspecten. Rode draad is een tijdslijn die het nieuws van de dag onthult alvorens te worden aangevuld en doorverwezen naar de andere sportkanalen. Ook nieuw is de 7/7 Zoom: een diavoorstelling met de mooiste foto’s van de week. Het design is het werk van Designskills. Voortaan staat Belgacom Skynet Advertising in voor de regie van de site, in plaats van MSN.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier