SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Golazo breidt zijn speelterrein uit

Vrijdag 18 Oktober 2013


Golazo Media brengt een nieuw voetbalmagazine op de markt. Dat werd Goooal! gedoopt. Het bevat niet alleen portretten en interviews met topspelers, maar ook reportages over de mindere goden. Daarnaast bekijkt het blad ook de beleving van de supporters en brengt het een vast katern met praktische info. De titel verschijnt maandelijks in beide landstalen op papier (25.000 exemplaren in het Nederlands, 10.000 in het Frans) en digitaal en kost 3,95 euro. Hij is zowel verkrijgbaar in de krantenwinkels als via iTunes en Google Play. De regie gebeurt intern. Sport.be, de sportsite van Golazo, pakt overigens uit met een nieuwe look. Er wordt meer aandacht besteed aan de visuele aspecten. Rode draad is een tijdslijn die het nieuws van de dag onthult alvorens te worden aangevuld en doorverwezen naar de andere sportkanalen. Ook nieuw is de 7/7 Zoom: een diavoorstelling met de mooiste foto’s van de week. Het design is het werk van Designskills. Voortaan staat Belgacom Skynet Advertising in voor de regie van de site, in plaats van MSN.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS




INTERVIEW

Thierry Geerts (Google):

Thierry Geerts (Google): "We willen mee een rol spelen in de transformatie van de sector"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier