SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Golazo breidt zijn speelterrein uit

Vrijdag 18 Oktober 2013


Golazo Media brengt een nieuw voetbalmagazine op de markt. Dat werd Goooal! gedoopt. Het bevat niet alleen portretten en interviews met topspelers, maar ook reportages over de mindere goden. Daarnaast bekijkt het blad ook de beleving van de supporters en brengt het een vast katern met praktische info. De titel verschijnt maandelijks in beide landstalen op papier (25.000 exemplaren in het Nederlands, 10.000 in het Frans) en digitaal en kost 3,95 euro. Hij is zowel verkrijgbaar in de krantenwinkels als via iTunes en Google Play. De regie gebeurt intern. Sport.be, de sportsite van Golazo, pakt overigens uit met een nieuwe look. Er wordt meer aandacht besteed aan de visuele aspecten. Rode draad is een tijdslijn die het nieuws van de dag onthult alvorens te worden aangevuld en doorverwezen naar de andere sportkanalen. Ook nieuw is de 7/7 Zoom: een diavoorstelling met de mooiste foto’s van de week. Het design is het werk van Designskills. Voortaan staat Belgacom Skynet Advertising in voor de regie van de site, in plaats van MSN.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier