SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be
Op de eerste plaats bij de meest gelezen news in Creation (en Awards) op mm.be vinden we onze ranking met 'de 15 Belgische campagnes van de eeuw’. Daarna volgt op een verrassende tweede plaats de buzz die ontstond na de advertentie voor de verkoop van de penthouse van Jan Dejonghe, CD van BBDO. De CCB Awards staan op drie.

Daarna volgen drie Belgische campagnes - te beginnen met die van Darwin voor Spa, voor de Pimkie Mini Fashion Bar en de Shadow Wifi van Happiness - alsook een column van Katrien Bottez (Famous) rond Monica Lewinsky.

Verder bestaat de top tien uit de resultaten van de Clio, de balans van het MM Report 2015 en de ‘HIV Issue’ campagne van Teulingkx.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier