SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be
Op de eerste plaats bij de meest gelezen news in Creation (en Awards) op mm.be vinden we onze ranking met 'de 15 Belgische campagnes van de eeuw’. Daarna volgt op een verrassende tweede plaats de buzz die ontstond na de advertentie voor de verkoop van de penthouse van Jan Dejonghe, CD van BBDO. De CCB Awards staan op drie.

Daarna volgen drie Belgische campagnes - te beginnen met die van Darwin voor Spa, voor de Pimkie Mini Fashion Bar en de Shadow Wifi van Happiness - alsook een column van Katrien Bottez (Famous) rond Monica Lewinsky.

Verder bestaat de top tien uit de resultaten van de Clio, de balans van het MM Report 2015 en de ‘HIV Issue’ campagne van Teulingkx.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier