SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be
Op de eerste plaats bij de meest gelezen news in Creation (en Awards) op mm.be vinden we onze ranking met 'de 15 Belgische campagnes van de eeuw’. Daarna volgt op een verrassende tweede plaats de buzz die ontstond na de advertentie voor de verkoop van de penthouse van Jan Dejonghe, CD van BBDO. De CCB Awards staan op drie.

Daarna volgen drie Belgische campagnes - te beginnen met die van Darwin voor Spa, voor de Pimkie Mini Fashion Bar en de Shadow Wifi van Happiness - alsook een column van Katrien Bottez (Famous) rond Monica Lewinsky.

Verder bestaat de top tien uit de resultaten van de Clio, de balans van het MM Report 2015 en de ‘HIV Issue’ campagne van Teulingkx.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Patrick Van Dijck (Brightfish):

Patrick Van Dijck (Brightfish): "Storytelling via mooie films krijgt opnieuw een plaats binnen merkstrategieën"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier