SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Creatie 2015: de top tien van de meest gelezen nieuws op mm.be
Op de eerste plaats bij de meest gelezen news in Creation (en Awards) op mm.be vinden we onze ranking met 'de 15 Belgische campagnes van de eeuw’. Daarna volgt op een verrassende tweede plaats de buzz die ontstond na de advertentie voor de verkoop van de penthouse van Jan Dejonghe, CD van BBDO. De CCB Awards staan op drie.

Daarna volgen drie Belgische campagnes - te beginnen met die van Darwin voor Spa, voor de Pimkie Mini Fashion Bar en de Shadow Wifi van Happiness - alsook een column van Katrien Bottez (Famous) rond Monica Lewinsky.

Verder bestaat de top tien uit de resultaten van de Clio, de balans van het MM Report 2015 en de ‘HIV Issue’ campagne van Teulingkx.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster

Sofie Rutgeerts (Medialaan) over de Ad Impact Booster



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier