SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be
Hierna trakteren we je op de tien berichten die het afgelopen jaar het meest gelezen werden op onze site. Op een staat met voorsprong de aankondiging in mei van het Zuid-Afrikaanse project van Pieter Goiris en Boondoggle. Recenter deed ook de aankondiging dat Laurent Lejeune bij Dentsu Aegis de fakkel zal overnemen van Anne Bataille de tellers op hol slaan. De top drie wordt aangevuld door BBDO, Agency of the Year (2014) op de Merit Awards. 

Dan komt de split van de tandem Hantson-Bottez en hun respectieve benoeming aan het creatieve hoofd van Happiness en Famous, eop hun beurt gevolgd door de komst van Véronique Sels naar Duval Guillaume. Op vijf en zes staat de doorbraak van de ‘ecosystem agencies’, met het interview van de oprichters van Duval Union enerzijds en de nieuwe ambities van Koen Van Impe onder de vleugels van Cronos anderzijds.

Vier budgetwissels trokken de aandacht: de transfer van de mediabudgetten van P&G naar OMG in de States en bij ons de nieuwe bureaus van de Nationale Loterij - mortierbrigade, TBWA en Air -, de winst van de NMBS door Famous en die van Devos Lemmens door LDV United.   



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus