SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be
Hierna trakteren we je op de tien berichten die het afgelopen jaar het meest gelezen werden op onze site. Op een staat met voorsprong de aankondiging in mei van het Zuid-Afrikaanse project van Pieter Goiris en Boondoggle. Recenter deed ook de aankondiging dat Laurent Lejeune bij Dentsu Aegis de fakkel zal overnemen van Anne Bataille de tellers op hol slaan. De top drie wordt aangevuld door BBDO, Agency of the Year (2014) op de Merit Awards. 

Dan komt de split van de tandem Hantson-Bottez en hun respectieve benoeming aan het creatieve hoofd van Happiness en Famous, eop hun beurt gevolgd door de komst van Véronique Sels naar Duval Guillaume. Op vijf en zes staat de doorbraak van de ‘ecosystem agencies’, met het interview van de oprichters van Duval Union enerzijds en de nieuwe ambities van Koen Van Impe onder de vleugels van Cronos anderzijds.

Vier budgetwissels trokken de aandacht: de transfer van de mediabudgetten van P&G naar OMG in de States en bij ons de nieuwe bureaus van de Nationale Loterij - mortierbrigade, TBWA en Air -, de winst van de NMBS door Famous en die van Devos Lemmens door LDV United.   



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Welcome Media positioneert zich als een expertisecentrum voor In-Home Advertising"



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus