SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be
Hierna trakteren we je op de tien berichten die het afgelopen jaar het meest gelezen werden op onze site. Op een staat met voorsprong de aankondiging in mei van het Zuid-Afrikaanse project van Pieter Goiris en Boondoggle. Recenter deed ook de aankondiging dat Laurent Lejeune bij Dentsu Aegis de fakkel zal overnemen van Anne Bataille de tellers op hol slaan. De top drie wordt aangevuld door BBDO, Agency of the Year (2014) op de Merit Awards. 

Dan komt de split van de tandem Hantson-Bottez en hun respectieve benoeming aan het creatieve hoofd van Happiness en Famous, eop hun beurt gevolgd door de komst van Véronique Sels naar Duval Guillaume. Op vijf en zes staat de doorbraak van de ‘ecosystem agencies’, met het interview van de oprichters van Duval Union enerzijds en de nieuwe ambities van Koen Van Impe onder de vleugels van Cronos anderzijds.

Vier budgetwissels trokken de aandacht: de transfer van de mediabudgetten van P&G naar OMG in de States en bij ons de nieuwe bureaus van de Nationale Loterij - mortierbrigade, TBWA en Air -, de winst van de NMBS door Famous en die van Devos Lemmens door LDV United.   



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier