SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be
Hierna trakteren we je op de tien berichten die het afgelopen jaar het meest gelezen werden op onze site. Op een staat met voorsprong de aankondiging in mei van het Zuid-Afrikaanse project van Pieter Goiris en Boondoggle. Recenter deed ook de aankondiging dat Laurent Lejeune bij Dentsu Aegis de fakkel zal overnemen van Anne Bataille de tellers op hol slaan. De top drie wordt aangevuld door BBDO, Agency of the Year (2014) op de Merit Awards. 

Dan komt de split van de tandem Hantson-Bottez en hun respectieve benoeming aan het creatieve hoofd van Happiness en Famous, eop hun beurt gevolgd door de komst van Véronique Sels naar Duval Guillaume. Op vijf en zes staat de doorbraak van de ‘ecosystem agencies’, met het interview van de oprichters van Duval Union enerzijds en de nieuwe ambities van Koen Van Impe onder de vleugels van Cronos anderzijds.

Vier budgetwissels trokken de aandacht: de transfer van de mediabudgetten van P&G naar OMG in de States en bij ons de nieuwe bureaus van de Nationale Loterij - mortierbrigade, TBWA en Air -, de winst van de NMBS door Famous en die van Devos Lemmens door LDV United.   



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS




INTERVIEW

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)

Meet & read @ UBA Trends Day David Mattin, Head of Trends & Insights, TrendWatching (UK)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier