SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be

Donderdag 31 December 2015


Agencies 2015: De top 10 van de meest gelezen nieuws op mm.be
Hierna trakteren we je op de tien berichten die het afgelopen jaar het meest gelezen werden op onze site. Op een staat met voorsprong de aankondiging in mei van het Zuid-Afrikaanse project van Pieter Goiris en Boondoggle. Recenter deed ook de aankondiging dat Laurent Lejeune bij Dentsu Aegis de fakkel zal overnemen van Anne Bataille de tellers op hol slaan. De top drie wordt aangevuld door BBDO, Agency of the Year (2014) op de Merit Awards. 

Dan komt de split van de tandem Hantson-Bottez en hun respectieve benoeming aan het creatieve hoofd van Happiness en Famous, eop hun beurt gevolgd door de komst van Véronique Sels naar Duval Guillaume. Op vijf en zes staat de doorbraak van de ‘ecosystem agencies’, met het interview van de oprichters van Duval Union enerzijds en de nieuwe ambities van Koen Van Impe onder de vleugels van Cronos anderzijds.

Vier budgetwissels trokken de aandacht: de transfer van de mediabudgetten van P&G naar OMG in de States en bij ons de nieuwe bureaus van de Nationale Loterij - mortierbrigade, TBWA en Air -, de winst van de NMBS door Famous en die van Devos Lemmens door LDV United.   



ARCHIVE / AGENCIES - COMMUNICATION

JOBS


INTERVIEW



"Ik ben trouw gebleven aan mijn favorieten", Frédéric Zouag (Agency MManager 2017)



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier