SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Promoties en nieuwe benoemingen bij Famous

Vrijdag 18 Oktober 2013


Famous profiteert van zijn verhuizing van Anderlecht naar Groot-Bijgaarden om intern enkele veranderingen door te voeren en nieuw talent aan te nemen. Wat de veranderingen betreft, vervoegt Laurent Dochy als digital CD het team van creative directors. Dat bestaat al uit Tim Driesen (CD) en Iwein Vandevyver (associate CD). Ook AD Lennie De Troyer maakt promotie en wordt final art director. Bij de nieuwkomers verwelkomt de creatieve afdeling Lisa Derycke (ex-Weepee) die creative services assistant wordt. Ook de accounts krijgen het gezelschap van twee nieuwe rekruten in de persoon van Julien Beck (ex-Happiness en -Emakina) als brand manager en Hans Michiels (ex-DDB) als project manager. Developer Kevin Peters wordt ook aangenomen, na zijn stage bij de digitale afdeling.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Pierre Bertrand:

Pierre Bertrand: "Dankzij de oprichting van bpost Media kan Welcome Media zich concentreren op zijn rol als partner voor de bureaus"



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier