SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Promoties en nieuwe benoemingen bij Famous

Vrijdag 18 Oktober 2013


Famous profiteert van zijn verhuizing van Anderlecht naar Groot-Bijgaarden om intern enkele veranderingen door te voeren en nieuw talent aan te nemen. Wat de veranderingen betreft, vervoegt Laurent Dochy als digital CD het team van creative directors. Dat bestaat al uit Tim Driesen (CD) en Iwein Vandevyver (associate CD). Ook AD Lennie De Troyer maakt promotie en wordt final art director. Bij de nieuwkomers verwelkomt de creatieve afdeling Lisa Derycke (ex-Weepee) die creative services assistant wordt. Ook de accounts krijgen het gezelschap van twee nieuwe rekruten in de persoon van Julien Beck (ex-Happiness en -Emakina) als brand manager en Hans Michiels (ex-DDB) als project manager. Developer Kevin Peters wordt ook aangenomen, na zijn stage bij de digitale afdeling.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier