SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Promoties en nieuwe benoemingen bij Famous

Vrijdag 18 Oktober 2013


Famous profiteert van zijn verhuizing van Anderlecht naar Groot-Bijgaarden om intern enkele veranderingen door te voeren en nieuw talent aan te nemen. Wat de veranderingen betreft, vervoegt Laurent Dochy als digital CD het team van creative directors. Dat bestaat al uit Tim Driesen (CD) en Iwein Vandevyver (associate CD). Ook AD Lennie De Troyer maakt promotie en wordt final art director. Bij de nieuwkomers verwelkomt de creatieve afdeling Lisa Derycke (ex-Weepee) die creative services assistant wordt. Ook de accounts krijgen het gezelschap van twee nieuwe rekruten in de persoon van Julien Beck (ex-Happiness en -Emakina) als brand manager en Hans Michiels (ex-DDB) als project manager. Developer Kevin Peters wordt ook aangenomen, na zijn stage bij de digitale afdeling.



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier