SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Catherine Quadens en Jean-Marc Wachsmann naar Air

Dinsdag 22 Oktober 2013


Copy Catherine Quadens en AD Jean-Marc Wachsmann zijn opnieuw een team en beginnen in tandem bij Air. Ter herinnering, het duo werkte al een eerste keer samen bij Publicis Brussel, drie jaar lang. Catherine Quadens vertrok vervolgens naar Ogilvy, waar ze uiteindelijk CD werd alvorens opnieuw te gaan freelancen. Dat deed ze twee jaar. Jean-Marc Wachsmann werkte geruime tijd bij Duval Guillaume Brussel alvorens over te stappen naar Famous. Eric Hollander, de oprichter van Air, steekt zijn plezier niet onder stoelen of banken: “Er zijn niet veel Franstalige creatieve zwaargewichten meer. Hun natuurlijke plaats is hier bij ons. Niet omdat ze Franstalig zijn, maar omdat ze in staat zijn op een uiterst creatieve manier complexe business problematieken op te lossen. Daar zijn we voor, bij Air.”



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Saskia Van Uffelen (Ericsson Belux) over communicatiedirecteurs 2.0

Saskia Van Uffelen (Ericsson Belux) over communicatiedirecteurs 2.0



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus