SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Catherine Quadens en Jean-Marc Wachsmann naar Air

Dinsdag 22 Oktober 2013


Copy Catherine Quadens en AD Jean-Marc Wachsmann zijn opnieuw een team en beginnen in tandem bij Air. Ter herinnering, het duo werkte al een eerste keer samen bij Publicis Brussel, drie jaar lang. Catherine Quadens vertrok vervolgens naar Ogilvy, waar ze uiteindelijk CD werd alvorens opnieuw te gaan freelancen. Dat deed ze twee jaar. Jean-Marc Wachsmann werkte geruime tijd bij Duval Guillaume Brussel alvorens over te stappen naar Famous. Eric Hollander, de oprichter van Air, steekt zijn plezier niet onder stoelen of banken: “Er zijn niet veel Franstalige creatieve zwaargewichten meer. Hun natuurlijke plaats is hier bij ons. Niet omdat ze Franstalig zijn, maar omdat ze in staat zijn op een uiterst creatieve manier complexe business problematieken op te lossen. Daar zijn we voor, bij Air.”



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier