METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Catherine Quadens en Jean-Marc Wachsmann naar Air

Dinsdag 22 Oktober 2013


Copy Catherine Quadens en AD Jean-Marc Wachsmann zijn opnieuw een team en beginnen in tandem bij Air. Ter herinnering, het duo werkte al een eerste keer samen bij Publicis Brussel, drie jaar lang. Catherine Quadens vertrok vervolgens naar Ogilvy, waar ze uiteindelijk CD werd alvorens opnieuw te gaan freelancen. Dat deed ze twee jaar. Jean-Marc Wachsmann werkte geruime tijd bij Duval Guillaume Brussel alvorens over te stappen naar Famous. Eric Hollander, de oprichter van Air, steekt zijn plezier niet onder stoelen of banken: “Er zijn niet veel Franstalige creatieve zwaargewichten meer. Hun natuurlijke plaats is hier bij ons. Niet omdat ze Franstalig zijn, maar omdat ze in staat zijn op een uiterst creatieve manier complexe business problematieken op te lossen. Daar zijn we voor, bij Air.”



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier