SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Catherine Quadens en Jean-Marc Wachsmann naar Air

Dinsdag 22 Oktober 2013


Copy Catherine Quadens en AD Jean-Marc Wachsmann zijn opnieuw een team en beginnen in tandem bij Air. Ter herinnering, het duo werkte al een eerste keer samen bij Publicis Brussel, drie jaar lang. Catherine Quadens vertrok vervolgens naar Ogilvy, waar ze uiteindelijk CD werd alvorens opnieuw te gaan freelancen. Dat deed ze twee jaar. Jean-Marc Wachsmann werkte geruime tijd bij Duval Guillaume Brussel alvorens over te stappen naar Famous. Eric Hollander, de oprichter van Air, steekt zijn plezier niet onder stoelen of banken: “Er zijn niet veel Franstalige creatieve zwaargewichten meer. Hun natuurlijke plaats is hier bij ons. Niet omdat ze Franstalig zijn, maar omdat ze in staat zijn op een uiterst creatieve manier complexe business problematieken op te lossen. Daar zijn we voor, bij Air.”



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privcacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier