SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Mitchel Elsen lanceert Razr in de States

Maandag 21 Oktober 2013


Na zijn vertrek bij productiehuis TRS dat hij zelf oprichtte, werkte Mitchel Elsen een paar maanden aan de voorbereidingen van zijn nieuwe project dat hij vorige week boven de doopvont hield. Vanuit New York leidt hij Razr, een nieuwerwets initiatief dat merken wil helpen om zichzelf op een creatieve manier bij consumenten bekend te maken. Het bureau helpt merken actief mee naar nieuwe wegen zoeken voor hun storytelling om aldus het engagement van de consument te stimuleren. Om dat te doen groepeert de structuur mensen met een verschillende achtergrond en van uiteenlopende horizonten, of ze nu actief zijn in de productie, reclame, media, cultuur of reclame. De focus ligt op het creëren van experience, engagement en entertainment. Elsen opereert vanuit New York en LA. Het bureau telt momenteel drie medewerkers en zal tijdens een eerste fase vooral mikken op de Amerikaanse markt. Razr werkt momenteel op een project voor Chevvy en Google.
 



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS




INTERVIEW

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier