SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Mitchel Elsen lanceert Razr in de States

Maandag 21 Oktober 2013


Na zijn vertrek bij productiehuis TRS dat hij zelf oprichtte, werkte Mitchel Elsen een paar maanden aan de voorbereidingen van zijn nieuwe project dat hij vorige week boven de doopvont hield. Vanuit New York leidt hij Razr, een nieuwerwets initiatief dat merken wil helpen om zichzelf op een creatieve manier bij consumenten bekend te maken. Het bureau helpt merken actief mee naar nieuwe wegen zoeken voor hun storytelling om aldus het engagement van de consument te stimuleren. Om dat te doen groepeert de structuur mensen met een verschillende achtergrond en van uiteenlopende horizonten, of ze nu actief zijn in de productie, reclame, media, cultuur of reclame. De focus ligt op het creëren van experience, engagement en entertainment. Elsen opereert vanuit New York en LA. Het bureau telt momenteel drie medewerkers en zal tijdens een eerste fase vooral mikken op de Amerikaanse markt. Razr werkt momenteel op een project voor Chevvy en Google.
 

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier