SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Mitchel Elsen lanceert Razr in de States

Maandag 21 Oktober 2013


Na zijn vertrek bij productiehuis TRS dat hij zelf oprichtte, werkte Mitchel Elsen een paar maanden aan de voorbereidingen van zijn nieuwe project dat hij vorige week boven de doopvont hield. Vanuit New York leidt hij Razr, een nieuwerwets initiatief dat merken wil helpen om zichzelf op een creatieve manier bij consumenten bekend te maken. Het bureau helpt merken actief mee naar nieuwe wegen zoeken voor hun storytelling om aldus het engagement van de consument te stimuleren. Om dat te doen groepeert de structuur mensen met een verschillende achtergrond en van uiteenlopende horizonten, of ze nu actief zijn in de productie, reclame, media, cultuur of reclame. De focus ligt op het creëren van experience, engagement en entertainment. Elsen opereert vanuit New York en LA. Het bureau telt momenteel drie medewerkers en zal tijdens een eerste fase vooral mikken op de Amerikaanse markt. Razr werkt momenteel op een project voor Chevvy en Google.
 



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier