SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Mitchel Elsen lanceert Razr in de States

Maandag 21 Oktober 2013


Na zijn vertrek bij productiehuis TRS dat hij zelf oprichtte, werkte Mitchel Elsen een paar maanden aan de voorbereidingen van zijn nieuwe project dat hij vorige week boven de doopvont hield. Vanuit New York leidt hij Razr, een nieuwerwets initiatief dat merken wil helpen om zichzelf op een creatieve manier bij consumenten bekend te maken. Het bureau helpt merken actief mee naar nieuwe wegen zoeken voor hun storytelling om aldus het engagement van de consument te stimuleren. Om dat te doen groepeert de structuur mensen met een verschillende achtergrond en van uiteenlopende horizonten, of ze nu actief zijn in de productie, reclame, media, cultuur of reclame. De focus ligt op het creëren van experience, engagement en entertainment. Elsen opereert vanuit New York en LA. Het bureau telt momenteel drie medewerkers en zal tijdens een eerste fase vooral mikken op de Amerikaanse markt. Razr werkt momenteel op een project voor Chevvy en Google.
 



ARCHIVE / PEOPLE

JOBS


INTERVIEW

Karel Vinck (Publicis):

Karel Vinck (Publicis): "De vraag blijft steeds wie er het best in slaagt om een fundamentele oplossing voor de klant te vinden"



DOSSIER  



Hoe Sodastream zijn visie verspreidt  


Op 14 februari werd de jaarlijkse selectie van het Gekozen Product van het Jaar bekendgemaakt. Dat initiatief bekroont elk jaar de populairste innovaties bij de Belgen, op basis van een...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Vergeet clicks en swipes, we gaan chatten  


Na jaren achter de schermen staan chatbots in 2017 helemaal bovenaan de agenda van veel marketeers. Maar zijn chatbots een marketinginstrument of is dat een veel te eng keurslijf? En hoe moeten we...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Creative Belgium Awards 2017: de Grand Prix en de tien Gold   


De 2017-editie van de Creative Belgium Awards was goed voor een Grand Prix: ‘Nello & Patrasche’, bedacht door Friendship voor Stad Antwerp en bekroond in Outdoor. De creatie haalt ook een Gold...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier