SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VRT onpartijdig genoeg

Donderdag 8 Oktober 2015


Volgens een onderzoek dat door Universiteit Antwerpen, de VUB en marktonderzoeksbureau Why5 werd gevoerd, wordt de VRT zowel door academici, opiniemakers en kijkers in Vlaanderen als onpartijdig beschouwd. Dat blijkt uit drie studies die op vraag van de Raad van Bestuur gevoerd werden bij de drie eerder genoemde doelgroepen. Elk van de onderzoeken kwam tot het besluit dat de Vlaamse openbare omroep structureel goed omgaat met onpartijdigheid en diverse opinies aan bod laat komen, met de nodige duiding en context indien mogelijk en vereist. Toch blijft er een aantal aandachtspunten. Om hieraan te werken stelde de VRT tien richtlijnen op die intern verspreid zullen worden. Er zijn ook infosessies en steekproeven gepland.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier