SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VRT onpartijdig genoeg

Donderdag 8 Oktober 2015


Volgens een onderzoek dat door Universiteit Antwerpen, de VUB en marktonderzoeksbureau Why5 werd gevoerd, wordt de VRT zowel door academici, opiniemakers en kijkers in Vlaanderen als onpartijdig beschouwd. Dat blijkt uit drie studies die op vraag van de Raad van Bestuur gevoerd werden bij de drie eerder genoemde doelgroepen. Elk van de onderzoeken kwam tot het besluit dat de Vlaamse openbare omroep structureel goed omgaat met onpartijdigheid en diverse opinies aan bod laat komen, met de nodige duiding en context indien mogelijk en vereist. Toch blijft er een aantal aandachtspunten. Om hieraan te werken stelde de VRT tien richtlijnen op die intern verspreid zullen worden. Er zijn ook infosessies en steekproeven gepland.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier