SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VRT onpartijdig genoeg

Donderdag 8 Oktober 2015


Volgens een onderzoek dat door Universiteit Antwerpen, de VUB en marktonderzoeksbureau Why5 werd gevoerd, wordt de VRT zowel door academici, opiniemakers en kijkers in Vlaanderen als onpartijdig beschouwd. Dat blijkt uit drie studies die op vraag van de Raad van Bestuur gevoerd werden bij de drie eerder genoemde doelgroepen. Elk van de onderzoeken kwam tot het besluit dat de Vlaamse openbare omroep structureel goed omgaat met onpartijdigheid en diverse opinies aan bod laat komen, met de nodige duiding en context indien mogelijk en vereist. Toch blijft er een aantal aandachtspunten. Om hieraan te werken stelde de VRT tien richtlijnen op die intern verspreid zullen worden. Er zijn ook infosessies en steekproeven gepland.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS




INTERVIEW

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design

Karl Gilis (AGConsult): Facebook balanceert op randje van ethisch aanvaardbaar digital persuasion design



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier