SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VRT onpartijdig genoeg

Donderdag 8 Oktober 2015


Volgens een onderzoek dat door Universiteit Antwerpen, de VUB en marktonderzoeksbureau Why5 werd gevoerd, wordt de VRT zowel door academici, opiniemakers en kijkers in Vlaanderen als onpartijdig beschouwd. Dat blijkt uit drie studies die op vraag van de Raad van Bestuur gevoerd werden bij de drie eerder genoemde doelgroepen. Elk van de onderzoeken kwam tot het besluit dat de Vlaamse openbare omroep structureel goed omgaat met onpartijdigheid en diverse opinies aan bod laat komen, met de nodige duiding en context indien mogelijk en vereist. Toch blijft er een aantal aandachtspunten. Om hieraan te werken stelde de VRT tien richtlijnen op die intern verspreid zullen worden. Er zijn ook infosessies en steekproeven gepland.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus