SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

VRT onpartijdig genoeg

Donderdag 8 Oktober 2015


Volgens een onderzoek dat door Universiteit Antwerpen, de VUB en marktonderzoeksbureau Why5 werd gevoerd, wordt de VRT zowel door academici, opiniemakers en kijkers in Vlaanderen als onpartijdig beschouwd. Dat blijkt uit drie studies die op vraag van de Raad van Bestuur gevoerd werden bij de drie eerder genoemde doelgroepen. Elk van de onderzoeken kwam tot het besluit dat de Vlaamse openbare omroep structureel goed omgaat met onpartijdigheid en diverse opinies aan bod laat komen, met de nodige duiding en context indien mogelijk en vereist. Toch blijft er een aantal aandachtspunten. Om hieraan te werken stelde de VRT tien richtlijnen op die intern verspreid zullen worden. Er zijn ook infosessies en steekproeven gepland.

Een marketing project in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier