SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Brava koopt Vlaamse tv-zender Cultuur 7

Dinsdag 6 Oktober 2015


Brava, de in Nederland gevestigde pan-Europese culturele televisiezender, heeft vandaag aangekondigd dat het de Vlaamse televisiezender Cultuur 7 – die in 2006 door Gabriël Fehervari werd opgericht onder de naam EXQI Culture - heeft overgenomen. De transactie omvat alle programma’s (content) van de zender en de bestaande contracten met tv-distributeurs. Met de overname van Cultuur 7 wil Brava - een dochteronderneming van Stingray Digital Group Inc - zich positioneren als leverancier van klassieke muziek van hoogstaande kwaliteit, met bijzondere aandacht voor lokale content. Cultuur 7 dat gespecialiseerd is in concerten, opera’s en andere culturele inhoud in blokken van vier uur, is 24/7 beschikbaar in Vlaanderen en Brussel via Telenet en Proximus TV.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Carla Johnson (Type A Communications)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier