METEEN NAAR MM.BE
 SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Brava koopt Vlaamse tv-zender Cultuur 7

Dinsdag 6 Oktober 2015


Brava, de in Nederland gevestigde pan-Europese culturele televisiezender, heeft vandaag aangekondigd dat het de Vlaamse televisiezender Cultuur 7 – die in 2006 door Gabriël Fehervari werd opgericht onder de naam EXQI Culture - heeft overgenomen. De transactie omvat alle programma’s (content) van de zender en de bestaande contracten met tv-distributeurs. Met de overname van Cultuur 7 wil Brava - een dochteronderneming van Stingray Digital Group Inc - zich positioneren als leverancier van klassieke muziek van hoogstaande kwaliteit, met bijzondere aandacht voor lokale content. Cultuur 7 dat gespecialiseerd is in concerten, opera’s en andere culturele inhoud in blokken van vier uur, is 24/7 beschikbaar in Vlaanderen en Brussel via Telenet en Proximus TV.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België

Hoe Accenture Interactive voet aan de grond wil krijgen in België



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier