SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep

Maandag 31 Augustus 2015


Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep
Terwijl de medewerkers van Story, TeVe-Blad en Vitaya bezig zijn hun kantoren bij Sanoma te verlaten om hun intrek te nemen in Kobbegem, kondigt De Persgroep Publishing de benoeming van Karen Hellemans als Directeur magazines aan. Ze neemt de leiding over alle magazines van de groep, met uitzondering van Humo. Dat wordt voorlopig nog geleid vanuit Vilvoorde. Krantenmagazines Nina en DM Magazine zullen vanaf eind dit jaar ook deel uitmaken van de afdeling tijdschriften.
 
Hellemans begon haar carrière bij De Tijd, maar werkte het gros van haar carrière bij Sanoma, waar ze tot eind juni business director was. Ze zal in haar nieuwe functie ook deel uitmaken van het directiecomité van De Persgroep Publishing en rapporteren aan CEO Koen Verwee.
Paul Daenen van zijn kant legt zich voortaan uitsluitend toe op De Morgen en Het Laatste Nieuws als directeur nieuwsmedia. Hij zal samen met de hoofdredacties de verdere journalistieke ontwikkeling van de nieuwsmedia verzekeren. Hij blijft lid van het directiecomité.
In zijn functie van groepsdirecteur-uitgever zal Jaak Smeets samenwerken met Paul Daenen, Karen Hellemans en de hoofdredacties om de toekomstige redactionele strategie en organisatie van het portfolio van De Persgroep Publishing te bepalen. Hij zal dit doen voor alle titels in de drie landen waar De Persgroep actief is, met name België, Nederland en Denemarken.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Birgitta De Smet (Transfer):

Birgitta De Smet (Transfer): "Ik ben ervan overtuigd dat tv en video eersterangs media zullen blijven"



DOSSIER  



Jyske Bank: het mediabedrijf met zijn eigen bank  


Het Deense Jyske Bank heeft sinds 2008 een eigen tv-studio en een eigen redactie, waarmee het dagelijks financieel-economisch nieuws maakt voor Jyske Bank TV. Acht jaar later is de zender in...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier