SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep

Maandag 31 Augustus 2015


Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep
Terwijl de medewerkers van Story, TeVe-Blad en Vitaya bezig zijn hun kantoren bij Sanoma te verlaten om hun intrek te nemen in Kobbegem, kondigt De Persgroep Publishing de benoeming van Karen Hellemans als Directeur magazines aan. Ze neemt de leiding over alle magazines van de groep, met uitzondering van Humo. Dat wordt voorlopig nog geleid vanuit Vilvoorde. Krantenmagazines Nina en DM Magazine zullen vanaf eind dit jaar ook deel uitmaken van de afdeling tijdschriften.
 
Hellemans begon haar carrière bij De Tijd, maar werkte het gros van haar carrière bij Sanoma, waar ze tot eind juni business director was. Ze zal in haar nieuwe functie ook deel uitmaken van het directiecomité van De Persgroep Publishing en rapporteren aan CEO Koen Verwee.
Paul Daenen van zijn kant legt zich voortaan uitsluitend toe op De Morgen en Het Laatste Nieuws als directeur nieuwsmedia. Hij zal samen met de hoofdredacties de verdere journalistieke ontwikkeling van de nieuwsmedia verzekeren. Hij blijft lid van het directiecomité.
In zijn functie van groepsdirecteur-uitgever zal Jaak Smeets samenwerken met Paul Daenen, Karen Hellemans en de hoofdredacties om de toekomstige redactionele strategie en organisatie van het portfolio van De Persgroep Publishing te bepalen. Hij zal dit doen voor alle titels in de drie landen waar De Persgroep actief is, met name België, Nederland en Denemarken.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS


INTERVIEW

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017

Pascal Van Laere (Head of YouTube Strategy & Operations North-Europe) over de trends in online video in 2017



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus