SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep

Maandag 31 Augustus 2015


Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep
Terwijl de medewerkers van Story, TeVe-Blad en Vitaya bezig zijn hun kantoren bij Sanoma te verlaten om hun intrek te nemen in Kobbegem, kondigt De Persgroep Publishing de benoeming van Karen Hellemans als Directeur magazines aan. Ze neemt de leiding over alle magazines van de groep, met uitzondering van Humo. Dat wordt voorlopig nog geleid vanuit Vilvoorde. Krantenmagazines Nina en DM Magazine zullen vanaf eind dit jaar ook deel uitmaken van de afdeling tijdschriften.
 
Hellemans begon haar carrière bij De Tijd, maar werkte het gros van haar carrière bij Sanoma, waar ze tot eind juni business director was. Ze zal in haar nieuwe functie ook deel uitmaken van het directiecomité van De Persgroep Publishing en rapporteren aan CEO Koen Verwee.
Paul Daenen van zijn kant legt zich voortaan uitsluitend toe op De Morgen en Het Laatste Nieuws als directeur nieuwsmedia. Hij zal samen met de hoofdredacties de verdere journalistieke ontwikkeling van de nieuwsmedia verzekeren. Hij blijft lid van het directiecomité.
In zijn functie van groepsdirecteur-uitgever zal Jaak Smeets samenwerken met Paul Daenen, Karen Hellemans en de hoofdredacties om de toekomstige redactionele strategie en organisatie van het portfolio van De Persgroep Publishing te bepalen. Hij zal dit doen voor alle titels in de drie landen waar De Persgroep actief is, met name België, Nederland en Denemarken.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT

JOBS




INTERVIEW

Ignace De Nollin (Colruyt Group):

Ignace De Nollin (Colruyt Group): "Apporto vertrekt vanuit ons maatschappelijk engagement"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier