SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep

Maandag 31 Augustus 2015


Karen Hellemans aan het hoofd van de magazines bij De Persgroep
Terwijl de medewerkers van Story, TeVe-Blad en Vitaya bezig zijn hun kantoren bij Sanoma te verlaten om hun intrek te nemen in Kobbegem, kondigt De Persgroep Publishing de benoeming van Karen Hellemans als Directeur magazines aan. Ze neemt de leiding over alle magazines van de groep, met uitzondering van Humo. Dat wordt voorlopig nog geleid vanuit Vilvoorde. Krantenmagazines Nina en DM Magazine zullen vanaf eind dit jaar ook deel uitmaken van de afdeling tijdschriften.
 
Hellemans begon haar carrière bij De Tijd, maar werkte het gros van haar carrière bij Sanoma, waar ze tot eind juni business director was. Ze zal in haar nieuwe functie ook deel uitmaken van het directiecomité van De Persgroep Publishing en rapporteren aan CEO Koen Verwee.
Paul Daenen van zijn kant legt zich voortaan uitsluitend toe op De Morgen en Het Laatste Nieuws als directeur nieuwsmedia. Hij zal samen met de hoofdredacties de verdere journalistieke ontwikkeling van de nieuwsmedia verzekeren. Hij blijft lid van het directiecomité.
In zijn functie van groepsdirecteur-uitgever zal Jaak Smeets samenwerken met Paul Daenen, Karen Hellemans en de hoofdredacties om de toekomstige redactionele strategie en organisatie van het portfolio van De Persgroep Publishing te bepalen. Hij zal dit doen voor alle titels in de drie landen waar De Persgroep actief is, met name België, Nederland en Denemarken.



ARCHIVE / MEDIA - PRINT






INTERVIEW

Dominique Fontignies (FCA Group):

Dominique Fontignies (FCA Group): "Door onze influencer marketingstrategie kunnen we ons tot een jongere doelgroep van mannen en vrouwen tussen 18 en 35 richten"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier