SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei neemt de FT over

Donderdag 23 Juli 2015


De Britse groep Pearson heeft de Financial Times verkocht aan de Japanse groep Nikkei. De transactie die tegen eind dit jaar rond zou kunnen zijn, vertegenwoordigt een bedrag van 1,2 miljard euro. De FT die sinds bijna 60 jaar in handen is van Pearson, telt 720.000 abonnees, van wie 70% digitaal.
 
Pearson kondigde ook aan dat het in gesprek is met de Raad van Bestuur van The Economist Group om zijn participatie van 50% over te laten. De andere helft van het kapitaal is hoofdzakelijk in handen van de families Schroder, Cadbury, Rothschild en Agnelli. Deze laatste wil via zijn holding Exor die 4,7% in handen heeft, zijn participatie in The Economist optrekken. Exor is de voornaamste aandeelhouder van de groep Fiat Chrysler en de Italiaanse krant La Stampa.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS




INTERVIEW

Ignace De Nollin (Colruyt Group):

Ignace De Nollin (Colruyt Group): "Apporto vertrekt vanuit ons maatschappelijk engagement"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier