SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Nikkei neemt de FT over

Donderdag 23 Juli 2015


De Britse groep Pearson heeft de Financial Times verkocht aan de Japanse groep Nikkei. De transactie die tegen eind dit jaar rond zou kunnen zijn, vertegenwoordigt een bedrag van 1,2 miljard euro. De FT die sinds bijna 60 jaar in handen is van Pearson, telt 720.000 abonnees, van wie 70% digitaal.
 
Pearson kondigde ook aan dat het in gesprek is met de Raad van Bestuur van The Economist Group om zijn participatie van 50% over te laten. De andere helft van het kapitaal is hoofdzakelijk in handen van de families Schroder, Cadbury, Rothschild en Agnelli. Deze laatste wil via zijn holding Exor die 4,7% in handen heeft, zijn participatie in The Economist optrekken. Exor is de voornaamste aandeelhouder van de groep Fiat Chrysler en de Italiaanse krant La Stampa.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier