SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

TF1 verkoopt zijn participatie in Eurosport aan Discovery

Donderdag 23 Juli 2015


De Amerikaanse groep Discovery, die 51% van de aandelen van Eurosport in handen heeft, heeft een overeenkomst gesloten betreffende de overname van het saldo van de aandelen dat TF1 nog in de sportzender heeft. Met de overname is een bedrag van 491 miljoen euro gemoeid. Tegelijk zal TF1 de 20% die Discovery bezit in betaalzenders TV Breizh, Histoire en Ushuaïa TV overnemen voor een bedrag van 15 miljoen. Deze transacties zouden tijdens het vierde trimester van dit jaar afgerond moeten zijn.
 
Ter herinnering: Discovery en het IOC ondertekenden in juni een overeenkomst ter waarde van 1,3 miljard betreffende de exclusieve uitzending van de Olympische Spelen in 50 Europese landen op Eurosport voor de periode van 2018 tot 2024.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier