SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TF1 verkoopt zijn participatie in Eurosport aan Discovery

Donderdag 23 Juli 2015


De Amerikaanse groep Discovery, die 51% van de aandelen van Eurosport in handen heeft, heeft een overeenkomst gesloten betreffende de overname van het saldo van de aandelen dat TF1 nog in de sportzender heeft. Met de overname is een bedrag van 491 miljoen euro gemoeid. Tegelijk zal TF1 de 20% die Discovery bezit in betaalzenders TV Breizh, Histoire en Ushuaïa TV overnemen voor een bedrag van 15 miljoen. Deze transacties zouden tijdens het vierde trimester van dit jaar afgerond moeten zijn.
 
Ter herinnering: Discovery en het IOC ondertekenden in juni een overeenkomst ter waarde van 1,3 miljard betreffende de exclusieve uitzending van de Olympische Spelen in 50 Europese landen op Eurosport voor de periode van 2018 tot 2024.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking

Duval Guillaume: Alive & Still Kicking



DOSSIER  



De vele uitdagingen van etnomarketing  


Het aantal Belgen met niet-Westerse roots blijft gestaag groeien en dat wekt de aandacht van veel bedrijven en hun marketeers. Ze lanceren almaar meer producten die zich specifiek op deze groep...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De plaats van product placement in de contentstorm  


Terwijl veel grote adverteerders de stap zetten naar het produceren van eigen content, welt de vraag op wat nog rest van de traditionele product placement. Moeten we de Amerikaanse toer op, met...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier