SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

TF1 verkoopt zijn participatie in Eurosport aan Discovery

Donderdag 23 Juli 2015


De Amerikaanse groep Discovery, die 51% van de aandelen van Eurosport in handen heeft, heeft een overeenkomst gesloten betreffende de overname van het saldo van de aandelen dat TF1 nog in de sportzender heeft. Met de overname is een bedrag van 491 miljoen euro gemoeid. Tegelijk zal TF1 de 20% die Discovery bezit in betaalzenders TV Breizh, Histoire en Ushuaïa TV overnemen voor een bedrag van 15 miljoen. Deze transacties zouden tijdens het vierde trimester van dit jaar afgerond moeten zijn.
 
Ter herinnering: Discovery en het IOC ondertekenden in juni een overeenkomst ter waarde van 1,3 miljard betreffende de exclusieve uitzending van de Olympische Spelen in 50 Europese landen op Eurosport voor de periode van 2018 tot 2024.

Een marketing projet in gedachten ? Een bureau opzoeken


ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier