SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Drahi neemt BFM over en aast op Stratégies

Maandag 27 Juli 2015


In Frankrijk zet Patrick Drahi, de PDG van de telecom groep Altice (SFR/Numéricable) die Libération bezit en onlangs ook de Franse activiteiten van Roularta overnam, zijn expansiestrategie voort. Hij sluit een alliantie met Alain Weill, de PDG van NextRadioTV (BFMTV, RMC, BFM Business, 01 Net). Concreet richten Weill en Altice samen een nieuw bedrijf op waarover laatstgenoemde de controle zal hebben. Dat zal een openbaar overnamebod van 595 miljoen euro doen op NextRadioTV, waardoor Drahi vanaf maart 2019 het hele kapitaal zal kunnen overnemen Alain Weill neemt overigens een participatie van 24% in een filiaal van Altice dat zich zal bezighouden met investeringen in de (internationale) media. Hij treedt ook toe tot de board van Altice en zal alle media-activiteiten van de groep leiden.
 
Altice is overigens ook exclusieve onderhandelingen begonnen met Intescia met het oog op de overname van drie vakbladen, waaronder onze collega’s van Stratégies.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier