SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Voer hierna uw e-mail adres in en ontvang een link om uw wachtwoord aan te maken.


Je wachtwoord versturen
close

Drahi neemt BFM over en aast op Stratégies

Maandag 27 Juli 2015


In Frankrijk zet Patrick Drahi, de PDG van de telecom groep Altice (SFR/Numéricable) die Libération bezit en onlangs ook de Franse activiteiten van Roularta overnam, zijn expansiestrategie voort. Hij sluit een alliantie met Alain Weill, de PDG van NextRadioTV (BFMTV, RMC, BFM Business, 01 Net). Concreet richten Weill en Altice samen een nieuw bedrijf op waarover laatstgenoemde de controle zal hebben. Dat zal een openbaar overnamebod van 595 miljoen euro doen op NextRadioTV, waardoor Drahi vanaf maart 2019 het hele kapitaal zal kunnen overnemen Alain Weill neemt overigens een participatie van 24% in een filiaal van Altice dat zich zal bezighouden met investeringen in de (internationale) media. Hij treedt ook toe tot de board van Altice en zal alle media-activiteiten van de groep leiden.
 
Altice is overigens ook exclusieve onderhandelingen begonnen met Intescia met het oog op de overname van drie vakbladen, waaronder onze collega’s van Stratégies.



ARCHIVE / MEDIA - STRATEGY






INTERVIEW

An Caers (Medialaan):

An Caers (Medialaan): "Technologie zal ons helpen onze verhalen via nog meer platformen te brengen"



DOSSIER  



BTOB Awards 2018: de gouden campagnes en het mediamerk van het jaar  


De grote winnaar van de BTOB Awards 2018 is LDV United. Dat wint drie van de vier uitgereikte Gold en een Silver met ‘Dare to sponsor’ voor Special Olympics en ‘Borstfiguranten’ voor Kind & Gezin....


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx 2018: de gouden campagnes  


Van de 133 campagnes die ingeschreven werden de Mixx Awards 2018 van BAM, reikten de jury’s voorgezeten door Christine Jean (AG), Sonja Klein (OMG), Wim Decraene (Frucon) en Alex Thoré...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Re-evaluating Media: over de gepercipieerde en reële impact van media  


Radiocenter, het marketingorgaan van de Britste radiozenders dat radio promoot als commercieel medium, gaf begin dit jaar de opdracht aan Ebiquity om een rapport op te stellen over de marktpositie...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier