SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

ZenithOptimedia herschikt zijn management

Dinsdag 7 Juli 2015


ZenithOptimedia herschikt zijn management
Vanaf 1 september wordt ZenithOptimedia Brussel geleid door het duo Philippe Cavadini en Davy Caluwaerts. Zij nemen de fakkel over van François Goddet die een nieuwe functie opneemt in Azië. Davy Caluwaerts - die ZO vervoegde in 2010 en momenteel Deputy Managing Director is - zal instaan voor de visie van de commerciële teams en de productontwikkeling (Live ROI). Verder zal hij ook de integratie van digital binnen het bureau voortzetten. Philippe Cavadini - bij ZO sinds 2012 en momenteel CFO - van zijn kant neemt de verantwoordelijkheid over het trading departement, de human resources en de invoering van nieuwe processen om te beantwoorden aan de snelle evolutie op de markt. François Goddet vervoegde ZO Brussel in 2012, nadat hij gedurende zeven jaar aan het hoofd stond van ZO Frankrijk en drie jaar lang new Business director was bij Vivaki Publicis Groep.



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier