SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

ZenithOptimedia herschikt zijn management

Dinsdag 7 Juli 2015


ZenithOptimedia herschikt zijn management
Vanaf 1 september wordt ZenithOptimedia Brussel geleid door het duo Philippe Cavadini en Davy Caluwaerts. Zij nemen de fakkel over van François Goddet die een nieuwe functie opneemt in Azië. Davy Caluwaerts - die ZO vervoegde in 2010 en momenteel Deputy Managing Director is - zal instaan voor de visie van de commerciële teams en de productontwikkeling (Live ROI). Verder zal hij ook de integratie van digital binnen het bureau voortzetten. Philippe Cavadini - bij ZO sinds 2012 en momenteel CFO - van zijn kant neemt de verantwoordelijkheid over het trading departement, de human resources en de invoering van nieuwe processen om te beantwoorden aan de snelle evolutie op de markt. François Goddet vervoegde ZO Brussel in 2012, nadat hij gedurende zeven jaar aan het hoofd stond van ZO Frankrijk en drie jaar lang new Business director was bij Vivaki Publicis Groep.



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Mark Barber (Radiocentre):

Mark Barber (Radiocentre): "Radio is niet alleen een tactisch medium."



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier