SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

ZenithOptimedia herschikt zijn management

Dinsdag 7 Juli 2015


ZenithOptimedia herschikt zijn management
Vanaf 1 september wordt ZenithOptimedia Brussel geleid door het duo Philippe Cavadini en Davy Caluwaerts. Zij nemen de fakkel over van François Goddet die een nieuwe functie opneemt in Azië. Davy Caluwaerts - die ZO vervoegde in 2010 en momenteel Deputy Managing Director is - zal instaan voor de visie van de commerciële teams en de productontwikkeling (Live ROI). Verder zal hij ook de integratie van digital binnen het bureau voortzetten. Philippe Cavadini - bij ZO sinds 2012 en momenteel CFO - van zijn kant neemt de verantwoordelijkheid over het trading departement, de human resources en de invoering van nieuwe processen om te beantwoorden aan de snelle evolutie op de markt. François Goddet vervoegde ZO Brussel in 2012, nadat hij gedurende zeven jaar aan het hoofd stond van ZO Frankrijk en drie jaar lang new Business director was bij Vivaki Publicis Groep.



ARCHIVE / AGENCIES - MEDIA

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus