SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Leo Burnett verdedigt nog steeds zijn kleuren voor Samsung

Woensdag 1 Juli 2015


Leo Burnett verdedigt nog steeds zijn kleuren voor Samsung
Leo Burnett vervolledigde de campagne voor de lancering van de nieuwe SUHD TV van Samsung met een ambient. Op het programma in Knokke: een golfkarretje – een populair vervoermiddel in de badstad – dat helemaal bedekt is met een hoop felgekleurde vlekken. Zoals het ‘kleuren die je raken’ concept wil, zijn die de weerspiegeling van de explosie van kleur op het televisiescherm dat in de buurt op een gigantisch paneel getoond wordt. De installatie zal gedurende enkele weken te zien zijn.



ARCHIVE / CREATIONS

JOBS


INTERVIEW

Ingrid Van Langhendonck:

Ingrid Van Langhendonck: "Als iemand na het lezen van So Soir zin heeft om iets te kopen of te ontdekken, ben ik mijn deel van het contract nagekomen"



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus