SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Geoffrey Hantson: "Vandaag is alles veel meer behavioural"

Dinsdag 23 Juni 2015


Geoffrey Hantson:
Bij het uitstappen uit het vliegtuig hadden we een kort gesprekje met Geoffrey Hantson, de ECD van Happiness Brussels die zopas de eerste Belgische gold pakte, met ‘Shadow Wifi’ in Promo & Activation.
 
Je hebt net je eerste Lion gewonnen met Happiness, amper vier maanden na je intrede bij het bureau. Wat is je geheim?
Eerst en vooral, het is niet mijn Lion, maar die van een gans getalenteerd team. Verder is er geen geheim. Ik heb een hekel aan matigheid en ik houd waanzinnig veel van fantastische ideeën. Al wat ik doe, is die passie en een grote golf van optimisme in het bureau doorgeven.
 
Hoe is het idee voor de ‘Shadow Wifi’ ontstaan?
Ik geloof niet meer in ideeën die aan louter informatieve sensibilisering doen. Alles wordt veel meer behavioural tegenwoordig. In plaats van te zoeken naar een idee dat iets zegt, hebben we gezocht naar een idee dat aanzet om iets te doen, dat mensen engageert.
 
Denk je dat jullie nog kans maken op andere Lions?
Ik waag me nooit aan voorspellingen over ons eigen werk en ik jaag niet op Leeuwen. Wat telt, is goed werk afleveren. Dan zullen de rest en de Lions wel volgen.
 
Wat vind je van de Belgische cru dit jaar?
Ik denk dat het een goed, maar geen schitterend jaar wordt.
 
Je favorieten voor de Grand Prix Film?
Wellicht John Lewis… en andere ‘usual suspects’.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2015

JOBS


INTERVIEW

Miguel Aguza (Ikea):

Miguel Aguza (Ikea): "In kwaliteit investeren geeft een audiovisuele productie een andere dimensie"



DOSSIER  



Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Pitches en matchmakers: It takes two to tango  


In tijden waarin marketingafdelingen steeds kleiner worden, de specialisaties blijven toenemen en integratie de meest gebruikte term is, mag het geen wonder heten dat de marketingdirecteur er...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


ACC Profitability Survey : Communicatiebureaus financieel gezonder  


261,4 miljoen euro. Dat is de som van de totale inkomsten van de 74 bureaus die deelnamen aan de ACC Profitability Survey. Naar jaarlijkse gewoonte bevroeg de ACC zijn leden over hun financiële...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier