SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Geoffrey Hantson: "Vandaag is alles veel meer behavioural"

Dinsdag 23 Juni 2015


Geoffrey Hantson:
Bij het uitstappen uit het vliegtuig hadden we een kort gesprekje met Geoffrey Hantson, de ECD van Happiness Brussels die zopas de eerste Belgische gold pakte, met ‘Shadow Wifi’ in Promo & Activation.
 
Je hebt net je eerste Lion gewonnen met Happiness, amper vier maanden na je intrede bij het bureau. Wat is je geheim?
Eerst en vooral, het is niet mijn Lion, maar die van een gans getalenteerd team. Verder is er geen geheim. Ik heb een hekel aan matigheid en ik houd waanzinnig veel van fantastische ideeën. Al wat ik doe, is die passie en een grote golf van optimisme in het bureau doorgeven.
 
Hoe is het idee voor de ‘Shadow Wifi’ ontstaan?
Ik geloof niet meer in ideeën die aan louter informatieve sensibilisering doen. Alles wordt veel meer behavioural tegenwoordig. In plaats van te zoeken naar een idee dat iets zegt, hebben we gezocht naar een idee dat aanzet om iets te doen, dat mensen engageert.
 
Denk je dat jullie nog kans maken op andere Lions?
Ik waag me nooit aan voorspellingen over ons eigen werk en ik jaag niet op Leeuwen. Wat telt, is goed werk afleveren. Dan zullen de rest en de Lions wel volgen.
 
Wat vind je van de Belgische cru dit jaar?
Ik denk dat het een goed, maar geen schitterend jaar wordt.
 
Je favorieten voor de Grand Prix Film?
Wellicht John Lewis… en andere ‘usual suspects’.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2015

JOBS




INTERVIEW

Ignace De Nollin (Colruyt Group):

Ignace De Nollin (Colruyt Group): "Apporto vertrekt vanuit ons maatschappelijk engagement"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier