SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Geoffrey Hantson: "Vandaag is alles veel meer behavioural"

Dinsdag 23 Juni 2015


Geoffrey Hantson:
Bij het uitstappen uit het vliegtuig hadden we een kort gesprekje met Geoffrey Hantson, de ECD van Happiness Brussels die zopas de eerste Belgische gold pakte, met ‘Shadow Wifi’ in Promo & Activation.
 
Je hebt net je eerste Lion gewonnen met Happiness, amper vier maanden na je intrede bij het bureau. Wat is je geheim?
Eerst en vooral, het is niet mijn Lion, maar die van een gans getalenteerd team. Verder is er geen geheim. Ik heb een hekel aan matigheid en ik houd waanzinnig veel van fantastische ideeën. Al wat ik doe, is die passie en een grote golf van optimisme in het bureau doorgeven.
 
Hoe is het idee voor de ‘Shadow Wifi’ ontstaan?
Ik geloof niet meer in ideeën die aan louter informatieve sensibilisering doen. Alles wordt veel meer behavioural tegenwoordig. In plaats van te zoeken naar een idee dat iets zegt, hebben we gezocht naar een idee dat aanzet om iets te doen, dat mensen engageert.
 
Denk je dat jullie nog kans maken op andere Lions?
Ik waag me nooit aan voorspellingen over ons eigen werk en ik jaag niet op Leeuwen. Wat telt, is goed werk afleveren. Dan zullen de rest en de Lions wel volgen.
 
Wat vind je van de Belgische cru dit jaar?
Ik denk dat het een goed, maar geen schitterend jaar wordt.
 
Je favorieten voor de Grand Prix Film?
Wellicht John Lewis… en andere ‘usual suspects’.
 



ARCHIVE / CANNES LIONS 2015

JOBS


INTERVIEW

Lucy, de creative erfenis

Lucy, de creative erfenis



DOSSIER  



Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus