SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Frieke Janssens: 'The results of trust'

Maandag 22 Juni 2015


Frieke Janssens: 'The results of trust'
Op zondag 21 juni zat auditorium A goed vol met belangstellenden die kwamen luisteren naar wat onze landgenote Frieke Janssens te vertellen had over haar werk dat overal ter wereld in de smaak valt. Nadat ze voorgesteld werd als een van de meest getalenteerder fotografen in een piepklein land dat nochtans bekendstaat om zijn creativiteit en zijn vele Lions, blikte Frieke Janssens in onberispelijk Engels terug op haar carrière en haar passie die al vroeg in haar kindertijd de kop opstak, zoals blijkt uit de familiefoto waarop kleine Frieke een fotografe imiteert.
Met de presentatie van haar eerste reclamefoto’s voor Klara en Nestea die bekroond werden met Awards, legde ze de nadruk op het vertrouwen dat het bureau en de klant in haar hadden. Een van haar slides vat het uitstekend samen: “Trust from client to art director + Trust from the art director to photographer = wings”. Vervolgens presenteerde ze ons haar persoonlijke werk en de beruchte reeks met de rokende kinderen. Deze portretten werden in de hele wereld bekroond en tentoongesteld; ze leverden naar een internationale naambekendheid op, tal van prijzen en een hoop persaandacht.
Onder een stevig applaus eindigt ze haar presentatie met een reeks portretten in de vorm van borstbeelden die ze maakte voor een theatergezelschap, geïnspireerd door filmsterfoto’s uit de sixties en door een slide die haar filosofie goed samenvat: ‘The best results are always the result of trust’.



ARCHIVE / CANNES LIONS 2015

JOBS


INTERVIEW

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design

Leon Jacobs en Stijn Cox (Boondoggle) over Service Design



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus