SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close

Het laatste woord is voor Isabel Van den Broeck en Greet Wachters, directrices van de CCB

Vrijdag 5 Juni 2015


Het laatste woord is voor Isabel Van den Broeck en Greet Wachters, directrices van de CCB
Beste fans van creativiteit,
 
Allereerst onze felicitaties aan iedereen die het afgelopen jaar creatief het beste van zichzelf heeft gegeven. Ook dit jaar winnen campagnes en creatieve ideeën van topniveau. Zoals Steve Vranakis zei ‘Many of the awards we gave at the judging would be also given by our larger and more international counterparts.  Many of the ideas may have originated and run in Belgium but the thinking and impact they could achieve is truly global’. En dat kunnen wij alleen maar toejuichen.
 
Ons grootste ambitie voor de 32e editie van de CCB Awards was om terug meer trots en eer uit de awards te halen. We zijn geëvolueerd naar een meer diverse samenstelling van de zeven verschillende vakjury’s met elk een toegewijde juryvoorzitter. En we kennen een succesvolle introductie van de categorie Promo & Activation. Maar, we zijn er nog niet. Er is nog een weg af te leggen om nog meer creatieve zielen vanuit design en digital warm te maken om hun werk te delen met anderen. Wij kijken enorm uit naar deze evolutie.
 
De categorie Innovative scoorde dit jaar qua inzendingen minder en kan volgend jaar een duw in de rug gebruiken. Het is immers dé categorie bij uitstek waarin we ons als land kunnen profileren.
 
Ten slotte, een welgemeende proficiat aan de ganse ploeg van mortierbrigade, Agency of the Year. Een verdiende bravo en geniet met volle teugen van deze overwinning!
 
Wij kijken uit naar een volgende editie van de CCB Awards 2016.
Maar, vooral, we kijken uit naar het 2de deel van ons creatief werkjaar voor de Club. Met veel plannen en héél veel goesting om er tegen aan te gaan.
 
 



ARCHIVE / AWARDS

JOBS


INTERVIEW

Ingrid Van Langhendonck:

Ingrid Van Langhendonck: "Als iemand na het lezen van So Soir zin heeft om iets te kopen of te ontdekken, ben ik mijn deel van het contract nagekomen"



DOSSIER  



Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Total attribution of de expressie van de digitale chaos  


Convergentie is al een jaar of tien een druk besproken onderwerp in alle digitale kwesties. We kunnen enkel alleen maar vaststellen dat het versnipperende gebruik door de consumenten eerder leidt...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Merit Awards: waarom we onze laureaten van 2016 kozen


Op 26 januari verwelkomde Media Marketing zowat 800 vakmensen in de Bloody Louis voor de traditionele uitreiking van de Merit Awards 2017 die de meest verdienstelijke spelers en acties van 2016 in...


en savoir plus