SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

The Fat Lady/Brightfish: "Stormtrooper"

Donderdag 7 Mei 2015


The Fat Lady/Brightfish:
Assets :
DM DM main tweets
Credits :
Client : Brightfish
Contacts : Sylvia Van Cauteren, Emma De Vleeschauwer
Agency : THE FAT LADY
CD : Frank Geerts
Strategy : Koen Denolf
Account Team : Nathalie Vantroys, Arnaud Deltour
Creation : Steven Vanhecke
Creation : Céline Van Aerde
Designer : Eveline Thijs
Photographer : Studio Edelweiss



The Fat Lady bedacht een opmerkelijke b2b activering voor Brightfish. Doelstelling: de bureaus eraan herinneren dat sterren niet graag wachten en dat je dus maar beter zo snel mogelijk je bioscoopcampagne reserveert. Uiteraard hoort er een vette knipoog bij, zoals voor de Stormtrooper van Star Wars die de bureaus afloopt. Hij is niet gewapend met een blasterpistool, maar wel met twee breinaalden en een bol wol, om zich nuttig bezig te houden terwijl hij aan de receptie van de bureaus moet wachten. De bezoekjes van de Stormtrooper werden vereeuwigd en verspreid via de sociale netwerken. The Fat Lady plant ook een papieren DM, met een poster van een breidende Stormtrooper en sleutelhangers, om een spoor van zijn aanwezigheid op aarde achter te laten.

JOBS




INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain (UBA Academy):

Anne-Sophie Vilain (UBA Academy): "1.581 deelnemers, 92 opleidingen en een evaluatiescore van meer dan 90%"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier