Fr

CAMPAIGN OF THE WEEK

Electrabel verzekert de toekomst van Kito

Woensdag 6 Mei 2015

Electrabel verzekert de toekomst van Kito

Kito, de beroemde mascotte die Famous voor Electrabel bedacht, komt voor de zesde keer in beeld. Deze keer wordt de vierpotige ster naar een (nabije) toekomst gekatapulteerd. Daar pelt hij een eitje met de modernste technologie om zijn legendarische honger te stillen...

Hij is een echte ster in de Belgische huisgezinnen en de rest van de wereld. Zijn naambekendheid is letterlijk ontploft tijdens het vorige opus waarin we konden kennismaken met zijn schattige kroost die 5,6 miljoen views uit 231 landen opleverde op YouTube. En nu is hij terug van weggeweest. Wie? Kito natuurlijk, de heerlijke energievretende hond die Famous dresseerde voor Electrabel. Na naar verluidt lange onderhandelingen met zijn agent ging hij akkoord om mee te werken aan een nieuw vervolg in de televisiesaga waarin hij sinds maart 2012 de hoofdrol speelt. Het is al de zesde keer dat de beste vriend van de energieleverancier zijn opwachting maakt.
 
Deze keer wordt Kito ondergedompeld in een toekomst die - zo wordt ons beloofd -
niet zo ver van ons verwijderd is: alle huizen zijn volledig geconnecteerd, van de kelder tot en met de zolder. Sterker nog, tot groot genoegen van onze held en zijn nieuwe robotvriendje (zijn opvolger?) wordt het zelfs mogelijk om voedsel dat niet in de koelkast zit in 3D te printen, tenzij die natuurlijk (via vingerafdrukken) beveiligd is door het baasje dat altijd waakt over de evenwichtige voeding van zijn trouwe viervoeter en over zijn portemonnee, natuurlijk.
 
“Met deze nieuwe campagne wil Electrabel tonen dat het zich om de toekomst bekommert en nadenkt. Het werkt al aan de manier waarop we in de toekomst energie zullen verbruiken”, aldus het beroemde bureau.
 
Het gaat dus om een zuivere imagocampagne die versterkt wordt door een affichageluik en de site energiemorgen.be, waar alles samenkomt en bezoekers in detail kunnen ontdekken hoe Electrabel bouwt aan morgen.
Assets :
Credits :
  • Client : Electrabel
  • Contact : Benoit Crochelet
  • Agency : FamousGrey
  • CD : Katrien Bottez
  • CD : Iwein Vandevyver
  • CD : Laurent Dochy
  • Creation : Benoît Menetret
  • Creation : Sophie Norman
  • Web Designer : Laurens Groven
  • Brand Leader : Isabelle Hankard
  • Project Manager : Annick Danckers
  • Online Project Manager : Arnout Everaert
  • Business Director : Carola Michiels
  • Photographer : Britt Guns
  • Production : Initials LA
  • RTV-Producers : Charlotte Mathias, René Vermeulen
  • Film Production Company : Czar
  • Director : Rogier Van Der Ploeg
  • Executive Producer : Eurydice Gysel
  • Producer : Nele Carlier.