SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Electrabel verzekert de toekomst van Kito

Woensdag 6 Mei 2015


Electrabel verzekert de toekomst van Kito
Assets :
website
Credits :
Client : Electrabel
Contact : Benoit Crochelet
Agency : FamousGrey
CD : Katrien Bottez
CD : Iwein Vandevyver
CD : Laurent Dochy
Creation : Benoît Menetret
Creation : Sophie Norman
Web Designer : Laurens Groven
Brand Leader : Isabelle Hankard
Project Manager : Annick Danckers
Online Project Manager : Arnout Everaert
Business Director : Carola Michiels
Photographer : Britt Guns
Production : Initials LA
RTV-Producers : Charlotte Mathias, René Vermeulen
Film Production Company : Czar
Director : Rogier Van Der Ploeg
Executive Producer : Eurydice Gysel
Producer : Nele Carlier.

Kito, de beroemde mascotte die Famous voor Electrabel bedacht, komt voor de zesde keer in beeld. Deze keer wordt de vierpotige ster naar een (nabije) toekomst gekatapulteerd. Daar pelt hij een eitje met de modernste technologie om zijn legendarische honger te stillen...

Hij is een echte ster in de Belgische huisgezinnen en de rest van de wereld. Zijn naambekendheid is letterlijk ontploft tijdens het vorige opus waarin we konden kennismaken met zijn schattige kroost die 5,6 miljoen views uit 231 landen opleverde op YouTube. En nu is hij terug van weggeweest. Wie? Kito natuurlijk, de heerlijke energievretende hond die Famous dresseerde voor Electrabel. Na naar verluidt lange onderhandelingen met zijn agent ging hij akkoord om mee te werken aan een nieuw vervolg in de televisiesaga waarin hij sinds maart 2012 de hoofdrol speelt. Het is al de zesde keer dat de beste vriend van de energieleverancier zijn opwachting maakt.
 
Deze keer wordt Kito ondergedompeld in een toekomst die - zo wordt ons beloofd -
niet zo ver van ons verwijderd is: alle huizen zijn volledig geconnecteerd, van de kelder tot en met de zolder. Sterker nog, tot groot genoegen van onze held en zijn nieuwe robotvriendje (zijn opvolger?) wordt het zelfs mogelijk om voedsel dat niet in de koelkast zit in 3D te printen, tenzij die natuurlijk (via vingerafdrukken) beveiligd is door het baasje dat altijd waakt over de evenwichtige voeding van zijn trouwe viervoeter en over zijn portemonnee, natuurlijk.
 
“Met deze nieuwe campagne wil Electrabel tonen dat het zich om de toekomst bekommert en nadenkt. Het werkt al aan de manier waarop we in de toekomst energie zullen verbruiken”, aldus het beroemde bureau.
 
Het gaat dus om een zuivere imagocampagne die versterkt wordt door een affichageluik en de site energiemorgen.be, waar alles samenkomt en bezoekers in detail kunnen ontdekken hoe Electrabel bouwt aan morgen.

JOBS


INTERVIEW

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar):

Philippe Gelder (Gekozen Product van het Jaar): "Het rode logo is een baken voor innovatie voor de winkelende consumenten"



DOSSIER  



Waarom Google adverteerders en YouTubers dichter bij elkaar wil brengen  


Platformen als Instagram, Snapchat en YouTube hebben de spelregels van influencer marketing de voorbije jaren grondig door elkaar geschud. Ook gewone meisjes en jongens kunnen dankzij die...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Media en creatie weer onder één dak?  


De oprichting van Havas Village, Publicis One, WPP Hub en B.O.A.T.S. in eigen land. Maar ook de beslissing van Toyota om zijn Europese creatieve en mediabudgetten te centraliseren bij The...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De moeilijke bevalling van de strategische crossmedia studie  


Sinds vorig jaar werken de spelers op de markt binnen het CIM samen aan een nieuwe strategische studie. Maar het gaat traag. De verwachtingen van de media zijn niet dezelfde als die van de bureaus...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier