SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA Bruxelles/bpost: "Parcels"

Donderdag 30 April 2015


TBWA Bruxelles/bpost:
Assets :
spot Tv 'parcels'
Credits :
Client : bpost
Contacts : Matthias Dubois, Olivier Sepulchre, Karoline Dewinkeler, Nele Goethals
Agency : TBWA\BRUSSELS
CD : Jan Macken
CD : Jeroen Bostoen
Creation : Pol Sierens
Creation : David Maertens
Creation : Frederik Morel
Creation : Sarah Pierrequin
Account Team : Karen Smessaert, Marieke Michils, Philippe Van Eygen, Frederik Jonnaert
Strategy : Bert Denis, Vicky Willems, Rindert Dalstra
Film Production Company : Caviar
Director : Henry Scholfield
RTV Producer : Mieke Vandewalle, Sarah Bornauw & Katrien Van den Brande
Producers : Eva Van Riet, Geert De Wachter
DOP : Bjorn Charpentier
Post-Production : SAKE
Off-line Editor : Gert Van Berckelaer
Music : 'Don't stop' van Foster The People




JOBS


INTERVIEW

Ann De Bisschop (Medialaan):

Ann De Bisschop (Medialaan): "De aandacht die besteed wordt aan welzijn, is ook een uitstekend argument voor een onderscheidende employer branding"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier