SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

DDB/Spullenhulp: "De gele kleerhangers"

Maandag 20 April 2015


DDB/Spullenhulp:
Assets :
video
Credits :
Client : Spullenhulp
Contacts : Odile Dayez, Anne Francotte
Agency : DDB Brussels
CD : Peter Ampe
Creation : Antoinette Ribas
Strategic Planner : Maarten Van Daele
Account Team : Axelle De Terwangne, Romy Vierhouten
Designer : Christophe Liekens, Jonathan Lichtfeld
Digital Production : Maarten Breda,Widad Adarouch, Christophe Gesquiere
Content Management & PR : Michael D’hooghe, Laurent Righetti
TV Producers : Brigitte Verduyckt
Film Production Company : Lovo
Partners : IKEA Anderlecht, CAMELEON
: Jonathan d’Oultremont




JOBS


INTERVIEW

Ann De Bisschop (Medialaan):

Ann De Bisschop (Medialaan): "De aandacht die besteed wordt aan welzijn, is ook een uitstekend argument voor een onderscheidende employer branding"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier