SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Havas WW Brussels/Weight Watchers: "The Happy Anti-Diet"

Vrijdag 17 Januari 2014


Havas WW Brussels/Weight Watchers:
Assets :
spot TV
Credits :
Client : Weight Watchers
Contacts : Sabine de Prest, Annick Geerts, Roeland Claes
Agency : Havas Brussels
Project Director : Barbara Van Huis
Account Executive : Nele Witvrouwen
Creative Concept : Nadia Verbeeck
Graphic Design : Ellen Van de Gehuchte
RTV Producer : Bram Busschots
Film Production Company : Monodot
Director : Fien Troch
Producer : Charlotte Cotman, Tatiana Pierre
Music : Sonicville
Post-Production Cy : Grid
Website : Denis Vandercruyssen, Yann Balbaert (Havas Digital Brussels)
PR : Kristien Vermoessen (Finn)




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier