SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Havas WW Brussels/Weight Watchers: "The Happy Anti-Diet"

Vrijdag 17 Januari 2014


Havas WW Brussels/Weight Watchers:
Assets :
spot TV
Credits :
Client : Weight Watchers
Contacts : Sabine de Prest, Annick Geerts, Roeland Claes
Agency : Havas Brussels
Project Director : Barbara Van Huis
Account Executive : Nele Witvrouwen
Creative Concept : Nadia Verbeeck
Graphic Design : Ellen Van de Gehuchte
RTV Producer : Bram Busschots
Film Production Company : Monodot
Director : Fien Troch
Producer : Charlotte Cotman, Tatiana Pierre
Music : Sonicville
Post-Production Cy : Grid
Website : Denis Vandercruyssen, Yann Balbaert (Havas Digital Brussels)
PR : Kristien Vermoessen (Finn)




JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier