SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Duval Guillaume/Febelfin: "Children's truth about banking"

Maandag 16 Maart 2015


Duval Guillaume/Febelfin:
Assets :
viral video 'Children’s truth about banking'
Credits :
Agency : Duval Guillaume
Client : Febelfin
Contacts : Wien De Geyter, Isabel Renneboog, Thomas Van Rompuy
CD : VERONIQUE SELS
CD : Koenraad Lefever
CD : Dries de Wilde
Creation : Ad Van Ongeval
Creation : Jérémie Goldwasser
Managing Director : Karel Vinck
Account Director : Elke Janssens
Account Manager : Jef Leysen
RTV Producers : Marc Van Buggenhout, Tuyen Pham Xuan
Film Production Company : Borgerhoff & Lamberigts
Executive Producer : Isabelle Baele
Producer : Els Chapelle
Director : Henrik Luyten & Lies Vanderauwera
DOP : Arne Focketyn




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier