SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/De Standaard: "De Correspondenten"

Dinsdag 10 Februari 2015


mortierbrigade/De Standaard:
Assets :
print 'suiker' print 'landbouw' print 'perfect kind' print 'belastingen' print 'new Europa' radio 'baby' radio 'Siri' radio 'Terminator' radio 'verslaafd' radio 'paradijs' radio 'sprookje'
Credits :
Client : De Standaard
Contacts : Gert Ysebaert, Griet Ducatteeuw, Karel Verhoeven, Emmanuel Naert, Els Weckx
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Philippe De Ceuster
CD : Joost Berends
Strategic Director : Vincent D'Halluin
Business Director : Charlotte Coddens
Creation : Pieter Staes
Creation : Manuel Ostyn
Creation : Joost Berends
Creation : Jesse Van Gysel
Creation : Ute Dillen
Agency Producer : Lore Meert
Illustrations : Barbara Vandekonijnen
Radio Production Company : Het Geluidshuis




JOBS


INTERVIEW

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)

(ADVERTORIAL) De MovieMatch van Catherine Closset (BNP Paribas Fortis)



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier