SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Ethias: "Gunter Lamoot in 3D en Nathalie Meskens in 4D"

Dinsdag 27 Januari 2015


BBDO/Ethias:
Assets :
spot T 'Nathalie in 4D' spot Tv 'Gunter in 3D'
Credits :
Client : Ethias
Contact : Jessica Lion
Agency : BBDO Belgium
Account Team : Michaël Marchand, Florence Bragard, Françoise De Greef, Wouter Van den Herrewegen
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Toon Vanpoucke
Creation : Morgane Chopinet
Creation : Vincent De Roose
TV Producers : Nicolas Van Poeck
Film Production Company : Creative Conspiracy
Sound Design : Gregory Caron
Production : Sonicville
Campaign Images : Creative Conspiracy
DPM : Robin Carpels
DTP/Print production : Hans Bos
Media & Digital planning : Space
Online production : BBDO Digital




JOBS


INTERVIEW

Vivian Schiller (Weber Shandwick):

Vivian Schiller (Weber Shandwick): "De waarheid heeft tegenwoordig meer te maken met emotie dan met feiten"



DOSSIER  



Nemen de consultants de reclame over?   


Op de belangrijke markten opent The Big Five de laatste jaren de portefeuille om allerhande digitale, service design en creatieve bureaus over te nemen. Palmen bedrijven als Deloitte Deloitte en...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Wat kunnen media leren van de porno-industrie?  


Het begon met VHS, maar ook in digitale tijden is de impact van de pornowereld op nieuwe media en marketingtechnieken groot. Affiliate marketing, augmented en virtual reality… het zijn stuk voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Kantar TNS Connected Life 2017: gebruiksaanwijzing voor de toekomst  


Wie de barometer van Kantar TNS niet kent, heeft twee keer ongelijk: de indicatoren geven een actueel beeld van de concrete trends betreffende de connectie tussen consumenten en content. Deze...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier