SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Ethias: "Gunter Lamoot in 3D en Nathalie Meskens in 4D"

Dinsdag 27 Januari 2015


BBDO/Ethias:
Assets :
spot T 'Nathalie in 4D' spot Tv 'Gunter in 3D'
Credits :
Client : Ethias
Contact : Jessica Lion
Agency : BBDO Belgium
Account Team : Michaël Marchand, Florence Bragard, Françoise De Greef, Wouter Van den Herrewegen
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Toon Vanpoucke
Creation : Morgane Choppinet
Creation : Vincent De Roose
TV Producers : Nicolas Van Poeck
Film Production Company : Creative Conspiracy
Sound Design : Gregory Caron
Production : Sonicville
Campaign Images : Creative Conspiracy
DPM : Robin Carpels
DTP/Print production : Hans Bos
Media & Digital planning : Space
Online production : BBDO Digital




JOBS




INTERVIEW

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network):

Laurent Lejeune (Dentsu Aegis Network): "Onze groep wil meer dan een mediabureau zijn"



DOSSIER  



B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Mixx Awards 2017: de gouden campagnes   


Voor de vijfde keer in zes jaar tijd won TBWA de titel van Agency of the Year op de Mixx Awards van BAM. Het bureau haalt drie prijzen binnen met Telenet dat op zijn beurt de titel van Advertiser...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier