SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

BBDO/Ethias: "Gunter Lamoot in 3D en Nathalie Meskens in 4D"

Dinsdag 27 Januari 2015


BBDO/Ethias:
Assets :
spot T 'Nathalie in 4D' spot Tv 'Gunter in 3D'
Credits :
Client : Ethias
Contact : Jessica Lion
Agency : BBDO Belgium
Account Team : Michaël Marchand, Florence Bragard, Françoise De Greef, Wouter Van den Herrewegen
CD : Jan Dejonghe
CD : Arnaud Pitz
CD : Sebastien De Valck
Creation : Toon Vanpoucke
Creation : Morgane Chopinet
Creation : Vincent De Roose
TV Producers : Nicolas Van Poeck
Film Production Company : Creative Conspiracy
Sound Design : Gregory Caron
Production : Sonicville
Campaign Images : Creative Conspiracy
DPM : Robin Carpels
DTP/Print production : Hans Bos
Media & Digital planning : Space
Online production : BBDO Digital




JOBS


INTERVIEW

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector

ADVERTORIAL - Onlineprinters, de actieve partner van de eventsector



DOSSIER  



B2B Press & Communication Awards: de laureaten


Zowat 200 aanwezigen woonden gisteravond de derde gala-avond van de B2B Press & Communication Awards bij in Bozar. De jury van Stephan Salberter (ING Belgium) reikte elf prijzen uit en ook dit...


en savoir plus


IAB Mixx Awards 2016: de gouden cases  


Dit jaar reikte de jury van de IAB Mixx Awards zeven Gold uit. Die bekronen zeven verschillende adverteerders en campagnes, gemaakt door vijf bureaus. Een close-up van deze gouden campagnes voor...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Netvertising: gelieve niet te storen!  


Het is geen geheim dat online reclame de surfers irriteert, maar niet dermate zoals een recente studie van het mediabureau Space aantoont. Sommige populaire formaten, zoals video, worden vanwege...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier