SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Win for Live for 2: "Ge moogt 2 keer zo gerust zijn"

Maandag 26 Januari 2015


mortierbrigade/Win for Live for 2:
Assets :
spot Tv 'Ge moogt 2 keer zo gerust zijn'
Credits :
Client : Nationale Loterij – Win For Life for 2
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Joke Vermoere, Aline Tcherkezian, Kitty De Neef, Marleen Segers
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Willem De Wachter
Creation : Kwint De Meyer
Strategy : Vincent D'Halluin
Business Director : Charlotte Coddens
Agency Producer : Eline Rousseau
Studio : Yoann Stas, Sophie Bayeul
Developer : Wannes Vermeulen
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Czar Producers : Eurydice Gysel, Nele Carlier, Bieke De Keersmaecker
Sound : Cobra
Animation Studio : Eugene & Louise




JOBS


INTERVIEW

Hans De Rore:

Hans De Rore: "Mediafin lanceert 'Only Human' garantie"



DOSSIER  



De ambities van Kickstarter: bouwen aan een creatievere wereld  


Als crowdfunding platform dat sinds twee jaar actief is in België, mobiliseerde Kickstarter sinds zijn oprichting in 2009 bijna dertien miljoen mensen samen. Die legden 3,2 miljard dollar op...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Effie 2017: 13 winnaars  


Hoewel de organisatoren het aantal dossiers dat oorspronkelijk ingediend werd niet aankondigden, waardoor er geen vergelijkingen kunnen gemaakt worden van het ene jaar ten opzichte van het andere,...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Data & Privacy: hoe zich voorbereiden op de GDPR  


Wie nog niet gehoord heeft van GDPR, leefde op een andere planeet. De nieuwe Europese wetgeving rond privacy heeft verregaande gevolgen voor marketeers, maar ook voor uitgevers. Een stand van...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier