SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

mortierbrigade/Win for Live for 2: "Ge moogt 2 keer zo gerust zijn"

Maandag 26 Januari 2015


mortierbrigade/Win for Live for 2:
Assets :
spot Tv 'Ge moogt 2 keer zo gerust zijn'
Credits :
Client : Nationale Loterij – Win For Life for 2
Contacts : Marc Frederix, Roger De Henau, Joke Vermoere, Aline Tcherkezian, Kitty De Neef, Marleen Segers
Agency : mortierbrigade
CD : Jens Mortier
CD : Joost Berends
CD : Philippe De Ceuster
Creation : Willem De Wachter
Creation : Kwint De Meyer
Strategy : Vincent D'Halluin
Business Director : Charlotte Coddens
Agency Producer : Eline Rousseau
Studio : Yoann Stas, Sophie Bayeul
Developer : Wannes Vermeulen
Film Production Company : Czar
Director : Toon Aerts
Czar Producers : Eurydice Gysel, Nele Carlier, Bieke De Keersmaecker
Sound : Cobra
Animation Studio : Eugene & Louise




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier