SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Publicis/RSF: "Audiocartoons"

Zaterdag 17 Januari 2015


Publicis/RSF:
Assets :
website radio 'Dubus' radio 'Kanar'
Credits :
Client : Reporters Without Borders Belgium
Contact : Olivier Basille
Agency : Publicis Brussels
CD : Tom Berth
CD : Geert De Rocker
Creation : Tom Berth
Creation : Geert De Rocker
Creation : Seb De Roover
Head of Digital : Seb De Roover
Account Team : Johan Parmentier, Julie Vanderstichele
Web Design : Jérémie Acquisto
Web Production : Tom Vandenbossche
UK Copy : Maarten De Maayer
Radio Production Company : Raygun
Film Production Company : ADULT
Sound Design : Toon Jansegers, Peter Baert, Menno Van Riet
Director : Walter Van Cleynenbreugel
Camera : Norman Baert
Editor : Joris Vanden Berk
Film Producer : Kim Vandercruyssen, Tatiana Pierre
Seeding : Fresh Baker
Cartoons : Marec, Kim, Ilah, Kanar, Dubus, Quirit, Seb




JOBS




INTERVIEW

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)

Meet & Read @ UBA Trends Day: Daniel Levine (The Avant Guide Institute)



DOSSIER  



Merit Awards 2018: de laureaten


Dit jaar bestond de jury van de Merit Awards naast de redactie van MM uit Isabelle Peeters (BBDO), Madeleine Leclercq (Tramway 21), Davy Caluwaerts (Zenith), Gregory Ginterdaele (DDB) en...


en savoir plus


Toen Volkswagen in Duitsland zijn mediabureau verving door een AI-platform


Twee jaar geleden vertrouwde Volkswagen zijn digitale mediabudget toe aan het Deense mediabureau Blackwood Seven ten nadele van MediaCom. Geen groot nieuws, ware het niet dat Blackwood Seven dat...


en savoir plus


De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier