SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

TBWA/KBC-Touch: "Mystery Uitgaven"

Woensdag 17 December 2014


TBWA/KBC-Touch:
Assets :
'Mystery Uitgaven'
Credits :
Client : KBC
Contacts : Jurgen Noel, Stijn Keppens, Delphine Van Loocke
Agency : TBWA Belgium
CD : Jan Macken
CD : Gert Pauwels
Creation : Tony Naudts-Ducène
Creation : Ivo Mertens
Creation : Paul Van Oevelen
Creation : Chiara De Decker
Creation : Ann Vanminsel
Creation : Jasper Declercq
Digital Team : Jeroen Govaerts, Derek Brouwers
Account Team : Geert Potargent, Catherine Hamers, Charlotte Smedts
Strategy : Vicky Willems
Facebook : Dries Mertens
Design : Two Men and a Horsehead
RTV Production Team : SAKE
Digital Coordination Team : Tine Anthoon, Tina Sauwens
Digital Production : E-graphics
Print Production : E-graphics
Bannering : Digital Craftsmen




JOBS


INTERVIEW

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt

Anne-Sophie Vilain : Hoe de UBA Academy het succes van plaatselijke beslissers steunt



DOSSIER  



Hoe meer schermen, hoe meer mogelijkheden  


Het aantal schermen waarover de consumenten beschikken om media te consumeren, is exponentieel gegroeid. Naar aanleiding van de Media Vision Day van de GRP rond dit thema vroegen wij een aantal...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


High (Ad) Tech   


Een machtsovername van de technologiebedrijven. Dat was min of meer de teneur na de voorbije editie van het grootste creatieve festival ter wereld. Nergens wordt dat meer duidelijk dan in de...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Google DNI: een charmeoffensief van meer dan 150 miljoen euro  


Nog tot en met 11 juli kunnen Europese uitgevers opnieuw een subsidiedossier met betrekking tot nieuwsinnovatie indienen bij Google. Dan loopt de tweede inschrijvingsronde van het Google Digital...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier