SLUITEN


Op zoek naar iets ?

Zoeken

Al een MM-account ?

Inloggen Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?



Je wachtwoord versturen
FR NL

Op zoek naar iets ?


GEAVANCEERDE ZOEKOPTIES >

Nog geen lid van MM ?

mm.be is een freemium site. Om toegang te krijgen tot onze betalende inhoud, moet je een account aanmaken en je abonneren op onze producten.
Account aanmaken

Al een MM-account ?

Wachtwoord vergeten ?

Wachtwoord vergeten ?


Je wachtwoord versturen
close
ARCHIEF

Leo Burnett/Samsung: "#TweetForHeat"

Dinsdag 9 December 2014


Leo Burnett/Samsung:
Assets :
'#TweetForHeat – Tweet & make it warm for everyone!' website
Credits :
Client : Samsung
Contacts : Loesje De Vriese, Tine Van Nevel, Sophie Docx, Joris Van Aken, Bob Cox
Agency : Leo Burnett Brussels
Account Team : Kaat Danneels, Jeroen Vernelen, Elodie Pagaud
CD : Tom Garcia
Creation : Wout Geysen
Creation : Jurgen Verbiest
Head of Art : Benoit Germeau
Graphic Designer : Olivier Bold
Digital Strategy : Seb De Roover
Social Media Manager : Jan Schraeyen
Connection Planner : Floris Adriaenssens
Film Production Company : Mediamixer
Media : Space, JC Decaux




JOBS




INTERVIEW

Ignace De Nollin (Colruyt Group):

Ignace De Nollin (Colruyt Group): "Apporto vertrekt vanuit ons maatschappelijk engagement"



DOSSIER  



De consumenten van overmorgen beschreven door Steven Van Belleghem  


In zijn laatste boek met de titel ‘Customers the Day after Tomorrow’ beschrijft trendwatcher Steven Van Belleghem de impact van de derde fase in de digitale evolutie op de consumptiegewoonten. Hij...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


Hoe gericht adverteren met de predictieve technologie van Predicube?  


Predicube, de spin-off van Universiteit Antwerpen en iMinds die opgericht werd in november 2014 en zich specialiseert in predictieve data en profilering, maakte de resultaten bekend van haar...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier


B2B Awards 2017: de laureaten  


De vierde editie van de B2B Awards heeft haar verdict bekendgemaakt. De Press en Communication-jury’s die werden voorgezeten door Alex Thoré (Proximus), reikten vier prijzen uit in de eerste...


en savoir plus
Member only
Connectez-vous Om toegang te krijgen tot dit dossier